FANDOM

Znak Wioski Liścia i ochraniacz na czoło
PoprzedniNastępny
Informacje
Opening Go!
Ending Ima made Nando mo
Japoński Tytuł 木ノ葉マークと額当て (Konoha Maaku to Hitaiate)
Angielski Tytuł The Mark of Konoha and the Forehead Protector
Polski Tytuł Znak Wioski Liścia i ochraniacz na czoło
Odcinek 88
Manga Rozdział 152, Rozdział 153, Rozdział 154
Data Emisji 16.06.2004
Postacie
Naruto Uzumaki

Jiraiya
Shizune
Jiraiya
Kabuto Yakushi
Orochimaru

Jutsu
Leaf Concentration Practice (Debiut)

Byakugō no In (Debiut)

Znak Wioski Liścia i ochraniacz na czoło jest 88 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Naruto szybko zdaje sobie sprawę, dlaczego nie udało się pęknąć balona z wodą. Widzi kota bawiącego się balonem, przez obrót i przesuwanie go w pobliżu. Następnie, po kilku sekundach wskazuje dymek. Naruto użył tego pojęcia, by w końcu ukończył pierwszy krok. On pokazuje, Jiraiyi i wyjaśnia mu, że jeśli chce pełknięcia balona musi zakręcić całą masę w różnych kierunkach. Pomimo tego, że opanował tę czynność przy użyciu dwóch rąk, Jiraiya był gotów do rozpoczęcia do drugiego etapu. Drugi krok jest dość podobny do pierwszego, tym razem Naruto musi pęknąć gumową piłkę, coś, co będzie wymagało o wiele większej mocy i energii. Po tym jak Naruto walczy z tym krokiem Jiraiya pomaga mu rysunkiem liścia na dłoni, aby dac mu punkt koncentracji swoich wysiłków. Z dodatkowej praktyki i dużej czakry, Naruto jest w stanie ukończyć ten etap. Gdzie indziej, Tsunade, zapalona hazardzistka i niezwykle pechowy, uderza passę, czując, że wydarzy się coś złego. Gdy kobieta próbuje opuścić miast wraz z Shizune i Tonton, po drodze spotykają Orochimaru i Kabuto, który powitał ją niszcząc zamek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki