FANDOM

Zabójca ukryty we mgle
PoprzedniNastępny
Zabójca ukryty we mgle
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Japoński Tytuł 霧の暗殺者! (Kiri no Ansatsusha!)
Angielski Tytuł The Assassin of the Mist!
Polski Tytuł Zabójca ukryty we mgle
Odcinek 7
Manga Rozdział 11, Rozdział 12
Data Emisji 13.11.2002
Postacie
Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha
Kakashi Hatake
Zabuza Momochi
Tazuna
Gatō
Kaji (Debiut)
Kumade Toriichi (Debiut)

Jutsu
Hisenken (Debiut)

Kirigakure no Jutsu (Debiut)
Sakki (Debiut)
Manji no Jin (Debiut)
Sairento Kiringu (Debiut)
Mizu Bunshin no Jutsu (Debiut)
Suimen Hokō no Gyō (Debiut)

Zabójca ukryty we mgle jest 7 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Drużyna 7 płynie łodzią, należąca do Kaji, kierowana w stronę Kraju Fal. Kakashi zagroził porzuceniem misji, jeśli Tazuna nie dostarczy wystarczające uzasadnienie dla leżącego poziomu trudności misji. Powiedział im, że bardzo zamożny bizesmen zwany Gatō był odpowiedzialny za kiepskie pieniądze w jego kraju i dlatego nie mógł sobie pozwolić na wysoką rangę misji. Później, w trakcie spaceru, Kakashi nagle powiedział, aby upadli na ziemie z powodu zbliżającego się miecza. Wówczas pojawił się Zabuza Momochi, poszukiwany ninja z Kirigakure. Zabuza zażądał Tazuny, ale Hatake odmówił. Gdy Kakashi dowiedział się kim jest Zabuza, niemal natychmiast został zmuszony do pokazania swojego Sharingana. Sasuke rozpoznał go i wyjaśnił, że jest dōjutsu, które może zobaczyć i przewidzieć wszystkie ninjutsu, genjutsu i taijutsu. Uchiha był zdezorientowany, bo jak ktoś kto nie należał do klanu Uchiha mógł mieć Sharingana. Zabuza wezwał gęstą mgłę, a Kakashi powiedział swoim podpiecznym, aby ochraniali Tazunę. Wielkie napięcie pomiędzy dwoma jōninami powoduje, że Sasuke ma atak paniki, ale Kakashi uspakaia go. Zabuza stwierdził, że to koniec i przygotował się do uderzenia we wszystkich ze swoim mieczem. Kakashi pobiegł w ich stronę i wbił w Momochiego kunaia, ale Zabuza ujawnił, że to był tylko wodny klon. Następnie pokroił Kakashiego na pół, lecz Hatake również zastosował wodnego klona, pojawił się za Zabuzą, zbijając go z tropu i trzymał kunaia blisko jego gardła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki