FANDOM

Yasaka Magatama
  • Pojedyczne zmiana pocisków.
  • Wielokrotna zmiana pocisków.
Nazwa
Japońska 八坂ノ勾玉
Rōmaji Yasaka Magatama
Angielska Eight Slopes Curved Jewel
Polska Zakrzywiony Klejnot Ośmiu Zboczy
Debiut
Manga Rozdział 551
Anime Odcinek 299
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Kekkei Genkai, Dōjutsu, Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Pochodzenie Jutsu
Susanoo
Użytkownicy
Itachi Uchiha

Madara Uchiha

Dzięki zastosowaniu Susanoo, użytkownik jest w stanie utworzyć Yasaka Magatama z dwolonych z jego rąk, które mogą zawierać pd jednego Magatama do kilku połączonych ze sobą za pośrednictwem ich odpowiednich centrów przez nici czakry. W związku tą konstrukcją, narzędzia działają w podobny sposób jak shuriken gdy wyrzucone przez Susanoo - szybko wiruje do zamierzonego celu - w wyniku czego uzyskuje silne uderzenie przy zderzeniu. Wielkość utworzonych pocisków zależy od intencji użytkownika i sytuacji, z mniejszych odmian często używane podczas walki z zwarciu lub zamkniętych przestrzeniach.

WariantyEdytuj

Chociaż wszystkie działają w pewnym stopniu w podobny sposób technika może przyjmować wiele form, które różnią się nieznacznie zarówno w wyglądzie i używania. Są to zarówno:

  • Trzy Magatama połączone razem pojedynczą nicą o przekroju kołowym, które są tworzone zarówno między dwoma rękoma Susanoo lub z jednego, który jest następnie napędzana w kierunku tarczy połączonemu pocisku.
  • Znaczna liczba Magatama rozciąga się pomiędzy dwoma rękoma Susanoo, przy użyciu łączących nici. Te następnie oddalają się od siebie, gdy napędzany w kierunku tarczy, tak, że każda Magatama oddziela od pocisku. Moc przy Magatamy oddziela porównywalne notatek wybuchowych.

WpływEdytuj

Yasakani no Magatama (八尺瓊曲玉; Dosłownie oznacza "Osiem shaku zakrzywionych klejnotów") jest jednym z trzech cesarskich regalia Japonii (三種 の 神器, Sanshu bez Jingi), wraz z Kusanagi no Tsurugi (草 薙 劍; znaczy dosłownie "trawosieczny miecz") i Yata no Kagami (八 咫 鏡; Dosłownie oznacza "Osiem Luster").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki