FANDOM

Wybuch złości! Nigdy ci nie wybaczę
PoprzedniNastępny
Tsunade i Naruto twarzą w twarz
Informacje
Opening Go!
Ending Ryusei
Japoński Tytuł 怒りバクハツ!許さなねーってばよ (Ikaku Bakuhatsu! Yurusaneettebayo!)
Angielski Tytuł Exploded Anger! I Won't Forgive You
Polski Tytuł Wybuch złości! Nigdy ci nie wybaczę
Odcinek 90
Manga Rozdział 157, Rozdział 158
Data Emisji 07.07.2004
Postacie
Tsunade

Naruto Uzumaki
Jiraiya
Shizune
Nawaki
Goshiki
Dan Katō
Goshiki

Jutsu
Rasengan

Wybuch złości! Nigdy ci nie wybaczę jest 90 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Chociaż Tsunade została w nocy na obiedzie, Jiraiya i Naruto weszli do tego samego baru. Tsunade zapytała czego chce Jiraiya, a on opowiedział, że Konohagakure chce, aby ona została Hokage. Okazało się, że Tsunade i Shizune spotkali Orochimaru i już wcześniej dowiedzieli się o śmierci Hiruzena. Kobieta natychmiast odrzuciła ofertę Hokage, twierdząc, że każdy kto na nią się zgadza jest głupcem. Wściekły Naruto od razu wykrzyczał jej, że nie szanuje poprzedników i dodał, że będzie walczył z każdym, nie ważne chłop czy baba. Po wyjściu na zewnątrz od razu było widoczne, że sannin jest potężniejszy od zwykłego genina. Tsunade pstryknięciem palca wysłała Naruto w powietrze. Potem zapytała go, co sprawiło, że podnieca się na ten dźwięk. Uzumaki odpowiada jej, że pewnego dnia zdobędzie ten tytuł. Wtedy Tsunade pomyślała o Danie, Nawakim i ich marzeniu o zostaniu Hokage. Naruto dostrzegł, że przeciwniczka rozmyślała, nie chcąc się poddać, przygotował swój niedoskonały Rasengan i ruszył do ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki