FANDOM

Wszystkowiedzący
PoprzedniNastępny
Wszystkowiedzący
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł 全てを知る者たち (subete o shiru mono-tachi)
Angielski Tytuł The All-Knowing
Polski Tytuł Wszystkowiedzący
Odcinek 366
Manga Rozdział 619, Rozdział 620, Rozdział 621
Data Emisji 19.06.2004
Postacie
Hashirama Senju
Madara Uchiha
Minato Namikaze
Hiruzen Sarutobi
Tobirama Senju
Sasuke Uchiha
Orochimaru
Suigetsu Hōzuki
Jūgo
Tsunade
Naruto Uzumaki
Kurama
Jutsu
Mokuton: Mokuryū no jutsu
Mokuton: Hotei no Jutsu
Mokuton: Hōbi no Jutsu
Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju
Susanoo
Narzędzia
Gunbai

Wszystkowiedzący jest 366 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Ożywieni Hokage rozglądają się po otoczeniu, a Hashirama pyta kim jest blondyn. Minato mówi mu, że jest Czwartym Hokage, a Hashirama okazał sie byc dumny i zapytał się kto jest następnym. Orochimaru mówi mu, że jest nim Tsunade. Senju ukazuje zawstydzenie, a potem tłumaczy, że ją rozpieczał i dzięki jemu uzależniła się od hazardu. Niebawem Orochimaru wyjaśnia, że nie ma zamiaru zniszczyć Konohy, ale oczekuje odpowiedzi na pytania Sasuke. Hiruzen potwierdza to, co powiedział Uchiha na temat Itachiego i osady, a Orochimaru kwestionuje politykę Tobiramy dotyczące Uchiha, lecz on odpowiada, że klan Uchiha jest opętanym przez zło i tłumaczy jak Uchiha padają ofiarą silnych uczuć. Sasuke pyta Hashiramę czym jest wioska i czym są shinobi, które później sprawią, że Sasuke podejmie decyzję. Tobirama jest wściekły i budzi swą czakrę, jak Hashirama, który chce uspokoić brata, a dodatkowo powodują kruszenie się świątyni Naka. Hashirama chwali Itachiego, i wyjaśnia, że właściwa odpowiedź wymaga czasu. Wkrótce Orochimaru wyjawia, że trwa wojna i Madara Uchiha został ożywiony. Minato oraz Tobirama w oddali wyczuwają Naruto. Senju próbuje odejść, lecz zostaje powstrzymany przez wężowego sannina. Hashirama, żeby wyzbyć się zła u Sasuke zaczyna opowiadać historię jak walczył z Madarą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki