FANDOM

Will Materialisation
  • Obito kontrolowany przez wolę Madary.
  • Wola Karury objawia się w piasku.
Nazwa
Angielska Will Materialisation
Polska Materializacja Woli
Debiut
Manga Rozdział 130
Anime Odcinek 76
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Defensywna, Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Black Zetsu Coating Technique

Suna no Tate

Użytkownicy
Karura

Madara Uchiha
Czarny Zetsu
Kaguya Ōtsutsuki

Will Materialisation to umiejętność, która pozwala użytkownikowi na objawienie i urzeczywistnienia swoich dla różnych celów.

UżycieEdytuj

Kaguya ŌtsutsukiEdytuj

Kaguya Ōtsutsuki na jej zapieczętowanie jej dwóch synów sformułował plan, który doprowadzi jej ostatecznego ożywienia. Doprowadziło to do stworzenia czującej samopoczucia Czarnego Zetsu, który, jako przedłużenie jej woli, by nakłonić ten plan.

KaruraEdytuj

Po jej śmierci, wola Karury jest żywa w piasku najmłodszym synu, Gaarze, powodując automatycznie ochranianie go, gdy jest on w niebezpieczeństwie. Po spotkaniu ojca ujawnił, że piasek ochroniający Gaarę pochodzi od Karury.

Czarny ZetsuEdytuj

Podobnie jak jego twórca, Czarny Zetsu był również w stanie wykorzystać tą technikę do delikatnie wpływania na innych myśli lub wymusić ich jego polecenia poprzez bezpośrednie kierowanie swoją wolą poprzez innych.

Madara UchihaEdytuj

Madara był w stanie wykorzystywać odmianę tej techniki, która zamiast być przekazane za pośrednictwem odbiorników czakry. Nie był w stanie tylko do zdalnie manipulowania działania te wbudowane w prętach, ale także manipulując odbiornikami przepojone jego woli telekinetycznej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki