Fandom

Senpuu Wiki

W pogoni za nadzieją

523strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
W pogoni za nadzieją
PoprzedniNastępny
W pogoni za nadzieją.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł 希望を追う (kibou o ou)
Angielski Tytuł To Pursue Hope
Polski Tytuł W pogoni za nadzieją
Odcinek 383
Manga Rozdział 649, Rozdział 650
Data Emisji 23.10.2014
Postacie
Sasuke Uchiha

Naruto Uzumaki
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Tsunade
Shikamaru Nara
Ino Yamanaka
Gaara
Hashirama Senju
Obito Uchiha
Tobirama Senju

Jutsu
Sen'ei Tajashu

Hiraishin no Jutsu
Susanoo
Byakugō no In
Hiraishin no Jutsu

W pogoni za nadzieją jest 383 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy pięciu Kage docierają na pole bitwy, zauważają, że walka nie jest stracona. Tymczasem Naruto i Sasuke walczą z Obito. Sakura nadal leczy Shikamaru, lecz jej leczenie mało poprawia, ale Sakura obiecuje nie pozwolić mu umrzeć. Właśnie wtedy, wersja 1 płaszcz Naruto okrywa Shikamaru - co zauważa Ino była wykonana w podświadomości Uzumakiego. W końcu Shikamaru częściowo odzyskuje siły. Przybywa Tsunade i całkowicie leczy Narę, a potem chwali Sakurę, że dobrze zrobiła. Po krótkiej rozmowie z dziadkiem, Tsunade i inni Kage zbierają wszystkich swoich shinobi wokół nich. Gdzie indziej, w wymiarze Kamui, Kakashi jest już prawie gotów do ponownej walki. Następnie sojusz rusza na zniszczenie boskiego drzewa. Odpowiadając na pytanie swojego senseia, Orochimaru postanawia wziąć udział w walce i przechodzi do ataku na shinju ze swoimi wężami, a Hiruzen niszczy jeden z jego oddziałów swoją bronią, w którą się zamienił Enma. Po połączeniu pieczęci Tsunade i Sakura próbują przywołać jedną dziesiątą Katsuyu do pomocy w odzyskaniu sił sojuszowi. Naruto i Sasuke kuntynuują atak na Obito, który z łatwością unika je wszystkie. Zauważając, że to czas, aby zasnąć, Obito chwyta duet używając ramion czakry. Naruto i Sasuke zostają zmuszeni z ich trybem ogoniastej bestii i Susanoo połączyć się. Gdy Obito chce wiedzieć, dlaczego Naruto nadal walczy, z dumą stwierdza, że nie cofnie swoje nindō. Naruto mówi, że będzie spać, ale będą śnić o własnych marzeniach i jutro obudzą się, a w tym momencie tryb ogoniastej bestii i Susanoo łączy się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki