FANDOM

Uwielbiana starsza siostra
PoprzedniNastępny
Uwielbiana starsza siostra.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł 憧れの姉さま (akogare no ne-sama)
Angielski Tytuł Adored older sister
Polski Tytuł Uwielbiana starsza siostra
Odcinek 389
Data Emisji 04.12.2014
Postacie
Hinata Hyūga

Hanabi Hyūga
Neji Hyūga
Hiashi Hyūga
Natsu Hyūga
Starzec z klanu Hyūga
Naruto Uzumaki

Jutsu
Hyūga Sōke no Juinjutsu

Uwielbiana starsza siostra jest 389 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Po powrocie Hinaty z Akademii, Hanabi wita ją, która natychmiast zaprasza do wspólnej zabawy. Ku przerażeniu młodszej Hyūgi, Hinata jest w trakcie treningu z ojcem. Następnego dnia, rano Hanabi i Natsu chodzili po osadzie, gdy natknęli się na Naruto skarconego przez sprzedawcę masek. Dziewczyna pyta się opiekunki, co się dzieje, Natsu odpowiada, żeby Hanabi nie zbliżała się do tego chłopca. Wracając do domu, Hanabi rusza zakończyć swoje zadanie. Potem ona w ukryciu obserwuje trening Hinaty z Nejim i jest świadkiem ostatniej próby jej krzywdy, ale zostaje zatrzymany przez Hiashiego, który aktywuje Hyūga Sōke no Juinjutsu. Starszy Hyūga zauważył, że Hanabi obserowała, zbliżył się do wnuczki i wyjaśnia, co się stało, a także losy pobocznego korzenia ochraniającego byakugana. Po tym wydarzeniu, Hiashi walczy z Hinatą. Starszy wyraża swoje zaniepokojenie i zauważa, że Hinata nie nadaje się na spadkowierczynię klanu. Później Hanabi trenuje na własną rękę, zauważa to starszy Hyūga i informuje jej ojca. Obawiając się, że Hinata nie jest wystarczająco silna, aby stać na czele klanu, Hiashi organizuje walkę między dwiema siostrami, aby określić, która jest odpowiednia. Ten pojedynek kończy się porażką Hinaty, a tym samym Hanabi staje się nową dziedziczką klanu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki