FANDOM

Uwielbiam was
PoprzedniNastępny
Rozdział 689
Informacje
Rozdział 689
Tom 71
Postacie
Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha
Kakashi Hatake
Sakura Haruno
Czarny Zetsu
Kaguya Ōtsutsuki

Jutsu
Kamui Raikiri (Debiut)

Kamui Shuriken (Debiut)
Susanoo
Gudōdama
Tomogoroshi no Haikotsu

Uwielbiam was jest 689 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Nie tracąc czasu Kakashi rusza do walki używając swojego Susanoo do stworzenia Shurikenów Kamui i neagować absorbującą czarę bestii Kaguyi. Wreszcie Kaguya odzyskuje kontrolę swoich mocy i wyłania się w swojej postaci, tworząc dużą Gudōdama z zamiarem usunięcia wszystkiego w jej wymiarze. Kakashi zwraca się do byłych uczników i daje im szczegółowe informacje na temat tego, co najprawdopodobniej będzie ich ostatnim zadaniem w drużynie. Sfinalizowana strategia, Drużyna Kakashiego atakuje Kaguyę; ona korzysta z techniki Shikotsumyaku wbijając w ich ciało, ale cieniste klony Naruto i Kamui Kakashiego spowodowało niepowodzenie. Kakashi ląduje trafiając w Kaguyę używając Kamui Raikiri, wysyłając gwałtownie jej prawą rękę. Naruto i Sasuke atakują ją, kobieta atakuje Sasuke swoimi kośćmi, lecz ku ich zaskoczeniu Sasuke okazuje się być przekształconym klonem. Czarny Zetsu przygotowuje do ognia kolejne kości na prawdziego Naruto, Kakashi interweniuje i przerywa atak z własną techniką czasoprzestrzenną. Sasuke używa dōjutsu do zamienienia się miejscami z klonem Naruto, a Kaguya zastanawia się jak wyjść z sytuacji. W tym momencie, Sakura - pojawiająca się z góry - wysyła Kaguyę spadając z powrotem do swoich kolegów z uderzeniem pozwalając im wreszcie ustanowienie fizycznego połączenia z nią. Natomiast wszystko, przypomina jak komentuje Kakashi, gdy oni pracowaki razem i radośnie wykrzykuje, że ich uwielbia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki