FANDOM

Umrzeć jak shinobi
PoprzedniNastępny
Rozdział 508
Informacje
Rozdział 508
Tom 54
Postacie
Kisame Hoshigaki

Konan
Tobi
Nagato
Motoi
Aoba Yamashiro
Naruto Uzumaki
Itachi Uchiha
Maito Gai

Umrzeć jak shinobi jest 508 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Kisame gryzie własny język, aby powrócić do świadomości i zapobiec Aoba Yamashiro w uzyskaniu wszelkich informacji na temat Akatsuki. Następnie tworzy kopułę z wody wokół siebie uniemożliwiając Gaiowi atakowanie go i przywołuje trzy rekiny w jego obrębie. Potem przypomina swoje pierwsze spotkanie z Itachim Uchihą, sprawia, że jego własne rekiny pożerają go. Oglądając Kisame jak poświęca życie, Naruto komentuje, że są tacy w Akatsuki, który działają, aby chronić swoich przyjaciół. Wtedy Gai mówi, że Kisame Hoshigaki żył i umarł jak prawdziwy shinobi. Dodał, że zawsze będzie go pamiętać. Następnie zabiera zwój pełen informacji, który zbierał Hoshigake. Motoi zasugerował, aby spojrzeć na niego. W rzeczywistości okazuje się być pułapką, otacza ich kopuła z wody, a rekin zabiera zwój. Tymczasem Konan i Tobi konfrontują się ze sobą. Zamaskowany mężczyzna prosi, aby dziewczyna pokazała, gdzie ukryła Nagato i Rinnegan. Lecz Konan wiedziała, że Tobi wkrótce przybędzie i czekała na możliwość zabicia go. Tobi w ramach odpowiedzi mówi jej, że nie będzie łatwo dla niej tylko dlatego, że była członkinią organizacji Akatsuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki