FANDOM

Trzeci Mizukage
Trzeci Mizukage
Nazwa
Japońska 三代目水影
Rōmaji Sandaime Mizukage
Tytuły Trzeci Mizukage
Debiut
Manga Rozdział 648
Anime Odcinek 382
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Zawód Mizukage
Przynależność Kirigakure Kirigakure
Ranga Ninja Kage

Trzeci Mizukage był liderem Kirigakure.

WyglądEdytuj

Wygląd Trzeciego Mizukage

Wygląd Trzeciego Mizukage.

Był to wysoki mężczyzna z ciemnymi oczami i długimi, czarnymi włosami, które były na tyle długie, że dosięgały do pleców. Nosi standardowy strój Kirigakure prążki wraz z osłonami na ramieniach i nad którą nosił haori bez rękawów z postrzępionymi końcami. On również miał na sobie szalik jak poncho wokół szyi. W chwili jego śmierci, którą w istotnym wieku, z godnej uwagi zagniecenia i widocznych zmarszczek wokół ust i wiele jaśniejszych włosów.

Galeria

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.

Zanim został Trzecim Mizukage, on towarzyszył pierwszemu Mizukage do pierwszego w historii szczytu pięciu Kage. Tam stał za Pierwszym pilnie oglądając jak postępuje rozmowa.

FinałEdytuj

Combined Summoning Technique

Kage przywołują drużynę 7 i ogoniaste bestie.

Po zapieczętowaniu Kaguyi Ōtsutsuki przez Naruto i Sasuke, on oraz pozostali Kage zostali przywołani z Czystej Krainy przez Hagoromo do pomocy mu i Hokage w przywołaniu drużyny 7, ogoniastych bestii i Madary z wymiaru Kaguyi. Później jego dusza i pozostałych Kage powróciły do czystej krainy.

CiekawostkiEdytuj

  • Trzeci Mizukage był obecny jako ochroniarz na pierwszym szczycie Kage, który później nie zostaje drugim Kage w osadzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki