FANDOM

Trzeci Hokage, na zawsze
PoprzedniNastępny
Trzeci Hokage, na zawsze
Informacje
Opening Go!
Ending Ima made Nando mo
Japoński Tytuł 三代目よ、永久に……!! (sandaime yo, eikyuu ni...!!)
Angielski Tytuł The Third, Forever...!!
Polski Tytuł Trzeci Hokage, na zawsze
Odcinek 80
Manga Rozdział 138, Rozdział 139
Data Emisji 21.04.2004
Postacie
Hiruzen Sarutobi

Orochimaru
Gaara
Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Sakura Haruno
Temari
Kankurō
Itachi Uchiha (Debiut)
Kisame Hoshigaki(Debiut)

Jutsu
Kumo Shibari (Debiut)

Trzeci Hokage, na zawsze jest 80 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Krytycznie uszkodzony, Orochimaru odwołuje inwazję i ucieka wraz ze swoimi siłami z osady. W lesie, jak Naruto i Gaara leżeli na ziemi, pozbawieni czakry. Naruto sympatyzuje Gaarę historią z jego dzieciństwa, ale grozi mu, że zabije, jesli zrobi krzywdę jego przyjaciołom. Sasuke dochodzi do siebie i pojawia się obok niego z informacją, że Sakura jest bezpieczna. Uświadomienie sobie, że siła Naruto przyszła z chęci ochrony innych, Gaara zaczyna przekształcać swój pogląd na świat, jak jego rodzeństwo zabiera go do domu to przeprasza Temari i Kankurō. Następnego dnia, shinobi Konohy opłakują śmierć tych, którzy zginęli w inwazji, zwłaszcza Trzeciego Hokage. Naruto zastanawia się, dlaczego ludzie poświęcają się dla innych, a Iruka mówi mu, że pozostawia spuściznę do innych, i są one zapamiętane na zawsze. W tym samym czasie, dwaj shinobi stoją poza miastem. Jeden pyta drugiego, czy czuje żal jego starej osady. Inny trochę zastawia się, odpowiada "nie" i porusza głowę ujawniając Sharingana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki