FANDOM

Transfer
PoprzedniNastępny
Rozdział 656.png
Informacje
Rozdział 656
Tom 68
Postacie
Naruto Uzumaki
Obito Uchiha
Gaara
Shukaku
Kurama
Gedō Mazō
Kakashi Hatake
Minato Namikaze
Czarny Zetsu
Madara Uchiha
Hashirama Senju
Nagato
Jiraiya
Jutsu
Gedō — Rinne Tensei no Jutsu
Ōdama Rasenshuriken

Transfer jest 656 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Gdy pokonany Obito leży, Naruto wykorzystuje jutsu Ōdama Rasenshuriken atakując Madarę, który został unieruchomiony przez Hashiramę. Gaara pyta Shukaku czy nie pomógłby w pokonaniu Madary. Natomiast Shukaku zobowiązuje się pomóc jako sposób udowodnienia, że jest lepszy od Kuramy. Inne ogoniaste bestie pożyczają chłopcu swoje moce, uznając go za towarzysza Uzumakiego. Chociaż ożywiony Madara został na krótki czas zatrzymany. Pomimo utraty kontroli ogoniastych bestii, w oczekiwaniu Uchiha uśmiecha się. Kurama mówi Minato, że choć Obito stracił ogoniaste bestie, jego życie nie będzie zagrożone dzięki połączeniu z Gedō Mazō. Obito zastanawia się, w jaki sposób Nagato go zdradził i pomagał wrogom. Ostatecznie decyduje się zrobić to samo i używa jutsu Gedō — Rinne Tensei no Jutsu. Uchiha mówi Minato i Kakashiemu, że wreszcie rozumie, z jakiego powodu Nagato postanowił powierzyć swoje marzenia młodemu Uzumakiemu. Uczciwie wyznał, że to nauki Jiraiyi go pokonały, ponieważ Naruto, jak i Nagato byli jego uczniami. Obito postanawia odpokutować poświęcając swoje życie w ten sam sposób jaki uczynił Nagato. W tym momencie pojawia się Czarny Zetsu i zatrzymuje Uchihę z zastosowaniem jutsu ożywienia, i mówi mu, że pomoże w pokucie. Madara dziękuje Uzumakiemu za osłabienie Obito, ponieważ pozwala na manipulowanie Czarnym Zetsu w użyciu jutsu Gedō — Rinne Tensei no Jutsu, która powoduje powrót Madary Uchihy do życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki