FANDOM

To, co posiada wartość
PoprzedniNastępny
Rozdział 547.png
Informacje
Rozdział 547
Tom 58
Anime Odcinek 297
Postacie
Gaara

Shukaku
Rasa
Karura

Jutsu
Suna Arare

Shield of Gold Dust

To, co posiada wartość jest 547 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Nie móc zrozumieć okoliczności ożywienia syna po wyciągnięciu Shukaku, pomimo wyjaśnień Gaary, zwłaszcza w odniesieniu do sposobu uzyskania przyjaciół, niespodzianką Czwartego Kazekage nadal montuje informacje, że Gaara już go nie nienawidzi, bo rozumie co kierowało jego ojca. Wspomagając przeszłość, w tym zarówno narodziny syna i ewentualnego zajścia niepowiedzeni jako jinchūriki, Czwarty Kazekage zakłada, że istnieją pewne wartości w jego ożywieniu, gdyż pozwala mu to na określenie rzeczywistą wartość swego dziecka. Zastanawiając się, czy Gaara jest naprawne zdolny przewyższenia go, walka między ojcem i synem rozpoczyna się zderzeniem odpowiedniego złota i piasku, co powoduje mieszanine obydu. Jednakże próbujac ochronić dwóch pozostałych Kage z Suna Arare, piasek Gaary zdołał powstrzymać całą trójkę w nieuniknionym uścisku. Przynając wzrost jego syna jako jego liczniki nadal nie w obliczu Gaary [[Suna no Tate], Czwarty Kazekage dochodzi do wniosku, że wszystko co robił, to było błędem. Oświadczając, że siła Gaary nie pochodzi od Shukaku, lecz od jego matki - Karury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki