FANDOM

Kage Bunshin no Jutsu

Naruto Uzumaki używa techniki klonowania: Kage Bunshin no Jutsu.

Techniki Klonowania są technikami, które tworzą klona użytkownika lub używanych przedmiotów przez nich. Średni cienisty klon jest uważany za najbardziej podstawowe ninjutsu. Mimo to, techniki klonowania są bardzo uniwersalne i przydatne, a są często używane, aby odwrócić lub oszukać wrogów do myślenia, że ich dostarcza krytyczny lub śmiertelny cios dla użytkownika, pozostawiając podatnego wroga. Poszczególne osady stworzyły charakterystyczne formy technik klonowania. Poza tym, istnieje dziesiątki innych technik istniejących klonów, z których niektóre są wyjątkowo trudne w użyciu.

Istnieją różne sposoby tworzenia klonów. Najczęściej stosowane techniki klonowania używają tylko czakry do stworzenia klona. Po nich, klon, który wykorzystuje podłoże techniki wydaje się być najbardziej powszechne. Te techniki klonowania używają różnych elementów, aby dać formę klonowania i substancję. Również istnieje technika klonowania, transformacja w innego człowieka lub zwierzęcia w klonie użytkownika. Na koniec, istnieją techniki klonowania, które korzystają z genjutsu, aby stworzyć iluzoryczne klony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki