FANDOM

Przegrywający odpada! Walka do nagłej śmierci!.JPG

Czakra celu zostaje pochłonięta przez kontakt fizyczny.

Techniki Absorpcji Czakry (チ ャ ク ラ 吸引 術, Chakura Kyūin Jutsu) są technikami, które pozwalają użytkownikowi na wchłonięcie innej jednostki czakry. Są one zazwyczaj używane do absorpcji czakry z przeciwnika i dodać je do własnych rezerw czakry użytkownika, co pozwala im wykorzystać go tak, jakby były ich własną, jednocześnie wyczerpuje siłę fizyczną przeciwnika i ogranicza techniki, które mogą używać.

Niektórzy shinobi, tacy jak Yoroi Akadō, Jirōbō, Kisame Hoshigaki, Orochimaru i Madara Uchiha są w stanie skorzystać z tej techniki przez zetknięcie tylko z przeciwnikiem, podczas gdy większość shinobi wymagają medium do absorbowania czakry. Jednak tylko Orochimaru pobiera swoją czakrę, która znajdowała się w Kabuto. Wielkie ostrze Samehada jest w stanie pochłonąć czakrę przeciwników, a takżę podzielić się z władającym. Również Kyūkyoku no Kuchiyosejū wykazuje umiejętność do asorbowania czakry.

Uwolnienie Drewna kekkei genkai ma również umiejętność do tłumienia i pochłaniania czakry ogoniastej bestii Wood Release: Foo Dog Heads oraz Mokuton: Mokuryū no Jutsu. Yamato użył również stłumić czakrę nie jinchūrikich jak to zrobił z Kisame Hoshigakim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki