FANDOM

Technika Zjednoczonych Sił Ninja
PoprzedniNastępny
Technika Zjednoczonych Sił Ninja.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł 忍連合軍の術! (Shinobi Rengōgun no Jutsu!)
Angielski Tytuł The Shinobi Allied Forces Jutsu!
Polski Tytuł Technika Zjednoczonych Sił Ninja
Odcinek 363
Manga Rozdział 610, Rozdział 611, Rozdział 612
Data Emisji 22.05.2014
Postacie
Naruto Uzumaki

Gyūki
Kakashi Hatake
Maito Gai
Killer B
Obito Uchiha
Madara Uchiha
Shinju
Kurama
Akamaru
Kiba Inuzuka
Shizune
C
Ino Yamanaka
Sakura Haruno
Hiashi Hyūga
Rock Lee
Hinata Hyūga
Kitsuchi
Sai
Omoi
Temari
Kurama
Chōji Akimichi
Inoichi Yamanaka
Shikaku Nara
Ao
Shikamaru Nara
Mifune
Darui

Jutsu
Katon: Gōen no Jutsu
Doton: Daichidōkaku
Fūton: Kiryū Ranbu
Renzoku Bijūdama
Sekkaigyō no Jutsu
Fūton: Rasenshuriken

Technika Zjednoczonych Sił Ninja jest 363 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Naruto jest zdezorientowany, że w pierwszym ciągu nie wyczuwa dziesięcioogoniastego, ale Kurama tłumaczy, że dziesięcioogoniasty jest zbliżony do naturalnej energii, co skłoniło Naruto do wejścia w tryb mędrca, będąc w nim wyczuł to. Madara i Obito przejęli dowództwo nad bestią, a potem dyskutowali o kontynuowaniu plany czy testowaniu siły. W tym momencie Kurama opracowuje strategię na dziesięcioogoniastego, w wyniku współpracy Kakashi za pomocą Kamui uwalnia Killera B, który używał kulę ogoniastej bestii prosto w oko dziesięcioogoniastego, ale bestia pstryknęła palcami kulę prosto w Killera B. Z powodu brakującej czakry tryb ogoniastej bestii wyłącza się u B jak i Naruto. Uzumaki postanawia przejść do cenistych klonów, ale kończy się na rozmową o idałach z Obito. Uchiha zmusza dziesięcioogoniastego do stworzenia kuli, która w czasie lodu zostaje odbita przez Ino z pomocą Hinaty. Potem kilka członków z klanu Aburame i shinobi z Kumogakure zakłócają wykrycie ich na polu bitwy. Wkrótce przybywa reszta siły shinobi, a dziesięcioogoniasty jednym machnięcie swego ogona pozdbywa się zasłony dymnej obiawiając całą siłę sojuszu shinobi. Naruto powiedział, że technika zjednoczonych sił shinobi jest potężniejsza od nieskończonego Tsukuyomi. Ignorując potęge sojuszu, Obito mówi im, że po jakimś czasie ktoś inny będzie próbował zdobyć świat. W tym czasie Inoichi przekazuje telepatycznie sojuszowi strategię. Najpierw sojusz oślepia dziesięciogoniastego, potem pogrążają go w głąb ziemi, i wiążą go z mieszaniną szybkoschnącą wodą i palonego wapna. Madara zauważa dobrą koordynację shinobi z różnych krajów, Shikaku innstruje sojusz na współpracę z Naruto w wykorzystywaniu limitów Obito, a taijutsu jest zdolne zranić Madarę. Gdy rozpoczynają atak, Obito i Madara pamietają, że oni trzymają się nadziei, która nie istnieje, a dziesięciogoniasty przechodzi kolejną formę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki