FANDOM

Technika Ożywienia: Uwolnienie
PoprzedniNastępny
Technika Ożywienia Uwolnienie
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 穢土転生・解 (Edo Tensei: Kai)
Angielski Tytuł The Reanimation Jutsu: Release
Polski Tytuł Technika Ożywienia: Uwolnienie
Odcinek 340
Manga Rozdział 589, Rozdział 590, Rozdział 591, Rozdział 592
Data Emisji 28.11.2013
Postacie
Madara Uchiha

Gedō Mazō
Suigetsu Hōzuki
Sasuke Uchiha
Tobi
Jūgo
Itachi Uchiha
Naruto Uzumaki
Kabuto Yakushi
Killer B
Tsunade
Dan Katō
Ōnoki

Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei
Narzędzia
Benihisago

Kohaku no Jōhei

Technika Ożywienia: Uwolnienie jest 340 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Na różnych polach bitew, ożywieni ninja zostają wyzwoleni z jutsu Edo Tensei - co doprowadza, że Tobi zauważa porażkę Kabuto. Naruto i Killer B zauważają, że Gedō Mazō zabiera ze sobą byłych jinchūrikich, a anulowanie jutsu zawdzięczają Itachiemu. Tymczasem Kage zastanawiają się, co się dzieje, do którego Ōnoki zauważa, że bez wątpienia ktoś zatrzymał jutsu Edo Tensei i ktokolwiek to uczynił jest bohaterem świata shinobi. Gdzie indziej, Dan użwa jutsu transformacja ducha, aby przejąć kontolę nad swoją duszą w celu polecenia do lokalizacji Tsunade. Będąc w jej podświadomości, Dan rozmawia z nią i daje pozostałą część czakry, przywracając siły. Gdy Piąta Hokage wraca do walki, ona i pozostali Kage zastanawiają się, dlaczego dusza Madary wciąż pozostaje nienaruszona - z którego wnika, że Uchiha jest zdolny zerwać pieczęć kontrolującą ożywionego. Z tym Madara doradza Kage powiedzieć kontrolującego kinjutsu tak beztrosko. W jaskini Kabuto, Sasuke zostaje odnaleziony przez kolegów z drużyny - Suigetsu i Jūgo. W innym miejscu, Naruto drwi z Tobiego i nadal utrzymuje, że zniszczy maskę. Wzburzony Tobi daje Gedō Mazō, Benihisago i Kohaku no Jōhei, przygotowuje się do realizacji swojego planu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki