FANDOM

Tajima Uchiha
Tajima Uchiha.png
Nazwa
Japońska うちはタジマ
Rōmaji Uchiha Tajima
Debiut
Manga Rozdział 623
Anime Odcinek 368
Występuje w Manga i anime
Głosy
Japoński Shinobu Matsumoto
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Kekkei Genkai Sharingan.png Sharingan
Klan Klan Uchiha.png Klan Uchiha
Rodzina
Izuna Uchiha (Syn)

Madara Uchiha (Syn)

Narzędzia
Tantō

Tajima Uchiha był członkiem znanego klanu Uchiha w erze przed założeniem ukrytych wiosek.

WyglądEdytuj

Tajima miał ciemny kolor oczu, a także te samego koloru włosy, które otaczały chudy wygląd twarzy, a dodatkowo podkreślała jego usta. Miał na sobie standardowy, czarny strój z wysokim kołnierzem, napierśnik z dodatkową blachą nad zewnętrzną nogą, sandały i przywiązane na plecach tantō.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Taijma był spokojnym i opanowanym człowiekiem. Również miał wielkie zaufanie do swojego syna, Madary, szanując jego decyzję o wycofaniu się z konfronacji z Senju. Podobnie jak Butsuma starał się uzyskać informacje na temat ich wrogów, choć nie udało mu się, ale był zadowolony z powodu przebudzenia Sharingana Madary. W wyniku ciągłych walk on i Butsuma byli na równym poziomie, zarówno w umiejętności jak i toku myślenia.

UmiejętnościEdytuj

Władając Sharinganem, Tajima został obdarzony różnymi korzystnymi możliwościami oczu, co znacznie ulepszyło waleczność walki na polu bitwy, na tyle, że mógł na równi walczyć z Butsumą Senju. Nosił tantō przywiązany do pleców, co pokazuje, że był dobry w kenjutsu.

HistoriaEdytuj

Tajima i jego syn Izuna przygotowani do walki z Senju.png

Tajima i jego syn Izuna przygotowani do walki z Senju.

Po raz pierwszy widzimy go, gdy z Izuną po odkryciu, że jego drugi syn Madara spotykał się z Hashiramą. Myśląc w tej sprawie tak samo jak Butsuma, zjawia się na ich spotkaniu, żeby wyeliminować członka klanu Senju. Zostając odkrytym przez Butsumę i Tobiramę, dostrzega, że myślą tak samo jak on oraz przygotowuje swój miecz.

Tajima i jego syn kontra Butsuma i Tobirama Senju.png

Tajima i jego syn kontra Butsuma i Tobirama Senju.

Tajima zaatakował Tobiramę, próbując wykorzystać jego śmierć do zachwiania determinacji Butsumy, lecz jego atak został powstrzymany przez Hashiramę. Prosi Madarę, żeby dołączył do walki i jest zdziwiony, gdy słyszy, że młody Senju jest silniejszy od Madary. Uchiha był niechętny do odwrotu i narzekał, że nie dowiedzieli się niczego o przeciwniku, lecz pokazał zadowolenie, gdy ta sytuacja pozwoliła Madarze obudzić Sharingana.

CiekawostkiEdytuj

  • Tajima może być nazwany Gochi-w żadnym Tajima (五 智 院 但 马), słynny wojownik mnich, który walczył w bitwie pod Uji w 1180.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki