FANDOM

Tajemnica ożywienia
PoprzedniNastępny
Demonstracja Edo Tensei
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Cascade
Japoński Tytuł 穢土転生の秘密 (Edo Tensei no Himitsu)
Angielski Tytuł The Secret of Reanimation
Polski Tytuł Tajemnica ożywienia
Odcinek 264
Manga Rozdział 419, Rozdział 520, Rozdział 521
Data Emisji 24.05.2012
Postacie
Kabuto Yakushi

Naruto Uzumaki
Killer B
Tobi
Anko Mitarashi
Kiba Inuzuka
Hana Inuzuka
Akamaru
Trzej Bracia Haimaru
Kurotsuchi
Kitsuchi
Torune Aburame Fū Yamanaka

Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei

Rasengan
Bijū Rasengan (Debiut)
Doton: Kaido Shōkutsu (Debiut)

Tajemnica ożywienia jest 264 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Naruto kontynuje trening ogoniastej bestii pod okiem Killera B. Gdy próbował się przekształcić lisa, nie udaje mu się, przyjmując wersję chibi bestii. Z tym, Ośmioogoniasty wyjaśnił mechanizm przekształcenie w ogoniastą bestię i współpracę wymagana po obu stronach, aby to zrobić. B powiedział Naruto, że to może stanowić problem, gdy nie będzie w stanie korzystać z kuli ogoniastej bestii. Przechodząc szkolenie Killera B postanowił zbudować na technikach Naruto móc wykonać. Pokazując im swojego Rasengana w trybie czakry lisa, B był w szoku, widząc, że technika Naruto było na zastosowaniu kuli ogoniastej bestii. B zapytał Uzumakiego kto nauczył go tej techniki, Naruto odpowiedział, że został stworzony przez Czwartego Hokage, Minato Namikaze, B zastanawiał się czy to był los.

Na cmentarzu gór, Tobi zażądał od Kabuto zabicia Anko. Jednak Yakushi odmówił tłumacząc, że musi wydobyć czakrę Orochimaru przebywająca w niej, aby mógł zwiększyć moc wiązącą Kuchiyose: Edo Tensei. Uważając na lojalność Kabuto, Tobi rozkazał mu ujawnienie tajemnic tej techniki, w tym, w jaki sposób ją zatrzymać. Następnie Tobi zabił Torunei powiedział Kabuto, aby użył Fū Yamanakę do ożywienia i kontroli Torune. Kabuto przestrzega i o opracowanej technice przed zdjęciem do izolowanej powierzchni. Czarny Zetsu pojawia się przed Tobim i potwierdza, że posadzone zarodniki Białego Zetsu znajdują się na Kabuto, a następnie ustawia się zrobić kolejne zadanie dla Tobiego.

Tymczasem w siedzibie sojuszniczych sił shinobi, Ao zauważa, że informacje od Muty pozwoliło odkryć przemieszczanie się pod ziemią wroga. Inoichi poinformował drugiej dywizję. Kiba, Akamaru, Hana i jeden z Trzech Braci Haimaru z piątej dywizji zostają wysłani jako wsparcie drugiej dywizji. Następnie Kitsuchi obok Kurotsuchi odkrywają siły wroga, podczas gdy reszta dywizji czeka na atak.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Kabuto ujawnia tajemnice Kuchiyose: Edo Tensei.
  • Naruto próbuje przejąć kontrolę nad mocą lisa.
  • W mieczu zostaje odkryty Kisame.
  • Gai toczy z Kisame ostateczną walkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki