FANDOM

Tajemnica ninjutsu czasoprzestrzeni
PoprzedniNastępny
Rozdział 597.png
Informacje
Rozdział 597
Tom 62
Anime Odcinek 342
Postacie
Naruto Uzumaki

Maito Gai
Tobi
Killer B
Minato Namikaze
Jiraiya
Kurama

Jutsu
Kamui
Narzędzia
Kunai

Tajemnica ninjutsu czasoprzestrzeni jest 597 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Wzywając Kakashiego, aby wyjaśnił to w jak najprostszy sposób, tak, że mogą skorygować swoją strategię, Gai i pozostali słuchają co Kakashi wyjaśnia, że zdolność Tobiego powoduje niematerialność i pochłaniają rzeczy, jego technika jest jedną i tą samą. Następnie wyjaśnia, że kiedy robi się niematerialny, część ciała Tobiego, która została zaatakowana znajduje się w innym wymiarze, więc wszelkie ataki po prostu przenikają przez ciało. Jednak piorun otaczający kunai sprawia, że na masce zamaskowanego mężczyzny powstaje rysa. Killer B zapytał jak to możliwe, że ich dwie techniki związane są z tym samym wymiarem, niezdecydowany Gai zaczął kwestionować Kakashiego, ale ten drugi zapytał Tobiego skąd zdobył Sharingana. Zamaskowany mężczyzna odpowiada, że zdobył go podczas Trzeciej Wojny Shinobi na moście Kannabi. Po tym słowach Kakashi jest oszołomiony, a korzystając z takiej okazji Tobi atakuje. Poglądy zamaskowanego mężczyzny są odrzucane przez Uzumakiego, który mówi mu, że nie da się jego planom. Tobi pyta się chłopaka jak będzie się czuł, gdy nie uda mu się realizować woli zostawionej przez Minato i Jiraiyę. W tym momencie lis mówi do chłopaka, aby na chwilę przełączyli się, Kurama mówi bezpośrednio do wroga, że lis został powierzony Uzumakiemu, który zaprzyjaźnił się z nim, najwyraźniej z powodu, aby pokonać zamaskowanego mężczyznę. Pobudza młodego człowieka do działania, Naruto wchodzi w tryb ogoniastej bestii i rusza na przeciwnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki