FANDOM

Tańczący w cieniu
PoprzedniNastępny
Tańczący w cieniu.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł 忍び舞う者たち (shinobimau mono-tachi)
Angielski Tytuł Those Who Dance in the Shadows
Polski Tytuł Tańczący w cieniu
Odcinek 365
Manga Rozdział 616, Rozdział 617, Rozdział 618
Data Emisji 12.06.2014
Postacie
Naruto Uzumaki
Kurama
Sasuke Uchiha
Orochimaru
Obito Uchiha
Madara Uchiha
Shikamaru Nara
Hashirama Senju
Tobirama Senju
Hiruzen Sarutobi
Minato Namikaze
Jūgo
Biały Zetsu
Hinata Hyūga
Kakashi Hatake
Maito Gai
C
Rock Lee
Tenten
Shinju
Gyūki
Omoi
Karui
Ino Yamanaka
Kiba Inuzuka
Akamaru
Killer B
Suigetsu Hōzuki
Chōji Akimichi
Temari
Shikaku Nara
Inoichi Yamanaka
Hiashi Hyūga
Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei
Shiki Fūjin: Kai (Debiut)
Naka Shrine Pass Technique (Debiut)
Fūton: Ōkakeami (Debiut)
Narzędzia
Shinigami no Men (Debiut)

Tańczący w cieniu jest 365 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Po przybyciu do Konohy, Taka i Orochimaru wyczuwają czakrę Naruto. Wszyscy na polu bitwy zauważają otaczającą Hinatę czakrę Kuramy. Naruto tworzy kilka cienistych klonów i daje czakrę każdemu shinobi ze sojuszu., każdy uzyskuje płaszcz. Dziesięcioogoniasty próbuje zaatakować, ale zostaje powstrzymany przez atak Hinaty. Obito wysyła więcej ataków z innymi ogonami, ale zostają zablokowane przez powiększonych członków klanu Akimichi. Ino i Shikamaru pamiętają ostatnie słowa swych ojców i kontynnują strategię. Ino przejmuje kontrolę nad Obito, żeby przekierować ponownie atak mający na celu Chōjiego, gdy Shikamaru Nara i pozostali członkowie klanu Nara wiążą dziesięcioogoniastego swoimi cieniami. Lee opłakuje Nejiego, Naruto i Kakashi potępiają wypowiedź Obito, że shinobi muszą znosić utratę swoich przyjaciół, nawet jeśli jest to bolesne. Kuram podziwia Naruto prównując go do jego rodziców. Madara pomaga Obito łamiąc wiązanie cieniem klanu Nara w bestię, a nastepnie zamykają sojusz shinobi w klatce za pomocą ogonów bestii. W tym momencie Obito kpi sobie z Hiashiego, wskazując na ironię własnego systemu rodzinnego Hyūga. Uzumaki przecina kilka ogonów za pomocą Rasenshurikena i porusza sojusz shinobi w jednym kierunku na dziesięcioogoniastego. Hinata ustawia ramię Naruto, a on rzuca drugą Rasenshurikena, który odrywa połączenie Obito, a Lee robi to samo kopiąc Madarę. Na obrzeżach Konohagakure, Orochimaru i Taka docierają do Uzumaki Ichizoku no Nōmendō, gdzie Orochimaru zabiera maskę. Sasuke wchodzi na słup i zastanawia się nad przyszłymi decyzjami względem osady, a Orochimaru komentuje uczucia Uchihy. Sasuke odbezpiecza przejście do sekretnego pokoju Naka no Jinja. Wewnątrz Orochimaru zakłada maskę, wywołuje Shinigami, ale Shinigami odzwierciedla jego. Jūgo ma przepływ na naturalną energię Sasuke, zmuszając sześć zarodników Białego Zetsu do opuszczenia. Jūgo pochłania jednego, Suigetsu trzyma drugiefo, do którego potem Orochimaru przenosi swe ciało, żeby uniknąć obrażeniom, a pozostałe czterej służą za pojemnik, a potem czterej Hokage zostają ożywieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki