FANDOM

Szczera życzliwość
PoprzedniNastępny
Szczera życzliwość
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Kono Koe Karashite
Japoński Tytuł 本当 の優しさ (Hontō no Yasashisa)
Angielski Tytuł True Kindness
Polski Tytuł Szczera życzliwość
Odcinek 273
Manga Rozdział 530, Rozdział 531, Rozdział 532, Rozdział 533
Data Emisji 09.08.2012
Postacie
Ino Yamanaka

Shikamaru Nara
Chōji Akimichi
Asuma Sarutobi
Kakuzu
Izumo Kamizuki
Kotetsu Hagane
Tenten

Jutsu
"Bashōsen" Kaze no Maki (Debiut)

Fūton: Fūjin no Jutsu (Debiut)

Narzędzia
Bashōsen

Szczera życzliwość jest 273 odcinkiem anime Naruto

OpisEdytuj

Ino Yamanaka, Shikamaru Nara i Chōji Akimichi przeciwstawiając się jeszcze razu Kakuzu. Dan i Asuma Sarutobi zostali ożywieni na pole walki po stronie Akatsuki. Kotetsu i Izumo udaje im się podkraść do Kakuzu i powstrzymać go tak, że drużyna Asumy może go zapieczętować, lecz udaje mu się uciec. Shikaku Nara rokazuje nowej generacji Ino-Shika-Chō do walki z Asumą, a tymczasem Izumo i Kotetsu pomagają Daruiemu walczyć z Kakuzu, pomimo protestów, twiwerdząc, że to zbyt okrutne, w końcu zgadza się. Z trójki, najbardziej Chōji niezdecydowany w konfrontacji ze swoim byłym nauczycielem, gdy Ino i Shikamaru zdając sobie sprawę, że są jednymi, którzy mogą pokonać mistrza, bo znali go najlepiej. Asuma próbuje doradzać trójce shinobi, w jaki sposób można go pokonać, zanim użyje Katon: Haisekishō. Gdy dym opada, odkrywa trójkę shinobi stojących przed nim. Shikamaru i Ino zaczynają walczyć na poważnie, ale Chōji jest dręczony szczęśliwymi wspomnieniami ze swoim senseiem, a także jego rodzaj osobowości, uniemożliwiając mu zaatakowanie Asumy. Tymczasem Tenten używa Bashōsen, którego znalazła i niszczy maskę błyskawicy Kakuzu. Gdy Ino i Shikamaru próbują bez skutku zwiększyć wolę walki Chōjiemu, Asuma nazywa go "Grubasem" próbując go rozwścieczyć. Zdenerwowany Chōji, przygotowuje się do uderzenia Asumy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki