FANDOM

System krążenia czakry.JPG

System krążenia czakry.

System Przepływu Czakry jest określeniem kanałów przepływające w organizmie, które przenoszą czakrę. Upraszczając podają tę samą funkcję dla czakry jak naczynie krwionośne do krwi. Wzdłuż ścieżek czakry, istnieją 361 więzów czakry nazywane tenketsu, które kontrolują przepływ czakry jak i wyłącznikiw tych tenketsu są Hachimon, które kontroluje funkcjonowanie organizmu i poziom okształceń.

PrzeglądEdytuj

System drogi czakry jest uwikłane w ciało i jak naczynie krwionośne dotyka i współdziała z każdej żywej komórki i przechodzi przez każdy narząd. Jeżeli przepływ czakry do odcinka korpusu jest wtedy zablokowane, że część korpusu będą w stanie uwalniać jakąkolwiek czakrę z jednego tenketsu. Neji Hyūga był w szoku, że Naruto po uderzeniu Hakke Rokujūyon Shō zdołał stanąć, jak jego ciało powinno zostać praktyczne sparaliżowane.

Zrozumienie tego systemu jest kluczem do klanu Hyūga stylu walki Jūken, który zmusza do systemu czakry drogę przemian czakry przeciwnika. Właściwe zastosowanie korzysta z systemu jako przewód wysyłający szkodliwą czakrę bezpośrednio narażonych najważniejszych organów. Ponieważ nie ma sposóbu, aby szkolić narządów do danej osoby fizycznej lub energii o odparcia ataku tej metody walki jest niezwykle skuteczny.

Chociaż Neji jest bardziej zaawansowany do atakowania tenketsu, w podstawie Jūken jest bardzo silne, jak czakra zmuszona do szlaków nie muszą być konkretne na wpływ wszystkiego, co w jego sąsiedztwie. Przy użyciu techniki, Neji mógł uszkodzić serce Hinaty i okolic do tego stopnia, że nie była jeszcze w pełni odłączyć miejsciąc później.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki