FANDOM

Suiken
Suiken.jpg
Nazwa
Japońska 酔拳
Rōmaji Suiken
Angielska Drunken Fist
Debiut
Manga Rozdział 211
Anime Odcinek 123
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Manga, anime, film i gra
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Styl Walki
Klasa Ofensywna, Defensywna
Ranga C
Zasięg Krótki
Użytkownicy
Rock Lee

Suiken jest unikalnym stylem walki, w którym, zgodnie z Maito Gaiem, "pijany szał, skutek alkoholu nie działa przez dłuższy czas". Nie można się nauczyć poprzez praktyki i szkolenia. Strażnicy Pijanej Pięści są po prostu pijani; stają się ludzkimi mocarzami, którzy uderzają nieprzewidywalnie z wybuchem wściekłości i bez namysłu na temat ich działania. Będąc pijanym, użytkownik traci swoją zdolność do poznania przyjaciela od wroga i atakuje kogoś w ich otoczeniu. Zdolność użytkownika do ataków wroga uników jest również pozornie wzmocnione.

Suiken nie jest wiarygodnym rozwiązaniem, ponieważ w "pijackim szale", który powoduje alkohol nie posiada dłuższy okres; Lee jest łatwo obudzony z Suiken prostą podstawą od wszystkiego, co przyciąga krew, wytrzeźwia go niemal natychmiast. Gdyby nie udało się pokonać swojego przeciwnika w tym czasie, Lee może pozostawać na ich łasce, jak pokazani w walce z Kimimaro. Lee wydaje się również nie pamięta, co się stało, gdy był pijany.

W anime, Lee opracował i opanował wariant zwany Pięść Choroby Morskiej, gdzie wykorzystuje mdłości wywołane przez chorobę lokomocyjną, aby przezwyciężyć fakt, że nie można pić alkoholu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki