FANDOM

Suika no Jutsu
Suika no Jutsu
Nazwa
Japońska 水化の術
Rōmaji Suika no Jutsu
Angielska Hydration Technique
Polska Technika Hydryfikacji
Debiut
Manga Rozdział 346
Anime Odcinek 115
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Hiden
Klasa Uzupełniająca
Typ Suiton Uwolnienie Wody
Pochodzenie Jutsu
Body Fluid Shedding Technique

Drowning Water Blob Technique
Jōki Bōi
Mizu Fūsen no Jutsu
Mizudeppō no Jutsu
Water Release: Demon Fish
Suiton: Gōsuiwan no Jutsu

Użytkownicy
Gengetsu Hōzuki

Suigetsu Hōzuki
Mangetsu Hōzuki

Suika no Jutsu jest zmienną, techniką całego ciała przy czym użytkownik może skraplać swoje ciało do woli. Jest to technika klanu Hōzuki.

PrzeglądEdytuj

Ta technika sprawia, że niemożliwe jest otrzymanie obrażeń ataków fizycznych. Z pojedynczego włosa, skóry i mięśni, wszystko może zostać skroplone, a zestalone do woli. Czy to w celu uniknięcia ataku wroga podczas walki krótkiego zasięgu, w celu inflintracji struktury lub rozpoczęcia ataku z zaskoczenia w płynnym stanie, ta technika może oferować dużą wartość strategiczną. Stosując tę technikę, użytkownik może również zmienić swoje części w odpowiednich sytuacjach.

WadyEdytuj

Nieprzytomny Suigetsu w wodnej postaci

Nieprzytomny Suigetsu w wodnej postaci.

Oferując dużą wartość strategiczną, to jedyny sposób, aby zatrzymać użytkownika tej techniki jest zablokowanie je w szczelnym pojeminku, więc nie mogą poruszać się. Ponieważ ta technika zmienia ciało w wodę, Hōzuki są bardzo podatni na techniki z natury uwolnienia błyskawicy, jak zauważył Suigetsu, gdy został przygnieciony przez miecza Daruiego, który został nascycony błyskawicą.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa techniki jest przeznaczona "Suika" (水化) to japońskie określenie "nawodnienia", a oddzielnie, kanji "woda" (水) i "stać" (化) odpowiednio, co przekłada się na coś bardziej podobnego do "hydrification" ("stać się wodą "). To wyjaśnia efekt tej techniki dokładniej.
  • Drugi Mizukage używa mieszkanki zarówno oleju i wody, która była w stanie przenikać do piasku Gaary i niweczyć go. Nie wiadomo czy woda wykorzystwana przez innych członków klanu mają te same lub podobne właściwości.
  • Kabuto Yakushi był w stanie qwykorzystać swoje badania na Suigetsu do rozwijania podobnej techniki, która wykorzystuje płyny ustrojowe, a nie faktycznie przekształcając ciało w wodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki