FANDOM

Shuradō
  • Używane przez jedną ze ścieżek Nagato.
  • Używane przez Nagato.
Nazwa
Japońska 修羅道
Rōmaji Shuradō
Angielska Asura Path
Polska Ścieżka Asury
Debiut
Manga Rozdział 383
Anime Odcinek 133
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Dōjutsu, Ninjutsu
Jutsu Macierzyste Rikudō no Jutsu
Pochodzenie Jutsu
Shura no Kō

Kaiwan no Hiya

Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Nagato
Obito Uchiha
Madara Uchiha

Shuradō daje użytkownikowi możliwość przyznania zmechanizowanej zbroi, zwiększając ich ciała o dodatkowe kończyny i różnej broni mechanicznej. W życiu Nagato, Ścieżka Ashura kierowane przez ciało lalkarza shinobi.

UżycieEdytuj

Poprzez Ścieżkę Asury, użytkownik może stanowić do czterech dodatkowych ramion oraz dwa dodatkowe powierzchnie, jak i złożone, ząbkowane do łopatki skrzydła wokół jego bioder. Te dodatkowe wypustki, a także ciało użytkownika jako całość, są powiększone z różnymi brońmi mechanicznymi, które może uzyskać dostęp do woli. Użytkownik może wystrzelić swoje przedramiona jak pocisk dalekiego zasięgu lub pociągnąć je do ujawnienia i wystrzelić skupisko podzielonych rakiet na cele. Również są w stanie wystawać zestaw elastycznych ostrzy i wiertarek lub serii wąsów mechanicznych od ich broni, a także szybko poruszać się do przodu, emitując impuls czakry z otworów z ich stóp. Użytkownik może również zwolnić potężny wybuch czakry, która jest w stanie zniszczyć wiele budynków naraz, albo poprzez przekształcenie jednego z ich rąk do armatek lub otwierając koronę głowy.

Ciało przez, które przekazywane Nagato Ścieżce Asury wykazuje dość surową siłę fizycznie zgrając rękę i miażdży gardło Jiraiyi z podstawowego taijutsu, jak również rzucić ścieżką zwierząt całą drogę do Konohagakure z obrzeżach miejscowości. Dodatkowo, ścieżka Asury była w stanie przetrwać poza śmiertelne obrażenia ze względu na jego zmechanizowane wnętrze. Wszystkie te umiejętności przystaje na "walczących z demonami" nazwę Ścieżki Asury trzymając podczas gdy co daje stopień uniwersalności.

MechanizmyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki