FANDOM

Shintenshin no Jutsu
  • Ino za pomocą pieczęci w technice.
  • Ino przejmuje kontrolę nad Sakurą.
Nazwa
Japońska 心転身の術
Rōmaji Shintenshin no Jutsu
Angielska Mind Body Switch Technique
Polska Technika Zamiany Umysłu
Debiut
Manga Rozdział 42
Anime Odcinek 24
Występuje w Manga, anime, film i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga C
Ręczne Pieczęcie Ręczne pieczecie szczególnej techniki
Pochodzenie Jutsu
Shinranshin no Jutsu

Shinran Enbu no Jutsu
Shinten Bunshin no Jutsu
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu

Użytkownicy
Ino Yamanaka

Inoichi Yamanaka
Fū Yamanaka
Santa Yamanaka

Shintenshin no Jutsu jest możliwością podpisu klanu Yamanaka. Początkowo było to ninjutsu nadające się do zadań wywiadowczych, a nie do walki. Z tego, shinobi wysyła swój umysł jako duchowa energia do docelowego ciała wypierając umysł przez cel, z ich własnych. Użytkownik przenosi przytomność na cel, dając im pełną kontrolę ciała przez krótki okres czasu. Podczas kontroli ciała, użytkownik jest w stanie komunikować się z celem. Ponieważ użytkownik jest w innym organiźmie, są w stanie wykorzystywać czakrę tego organizmu. Gdy użytkownik popycha całą swoją energię psychiczną, zakres strzelania i liczba trafień są znacznie ograniczone. Jest również możliwe, na przełączanie ciał z celem. To ma duże znaczenie strategiczne, gdy używany w kolegi z drużyny, jak nie ciało w lewo ubezwłasnowolnione i również mogą skorzystać z możliwości użytkownika, jak również własne, podczas gdy to robi. Aby pozostać niezporonym, gdy szpieguje, użytkownik może wykonywać tą technikę na zwierzętach, takich jak jastrząb, który może wykorzystać do zrobienia zwiadu lotniczego.

Normalnie ich oryginalne ciało pozostaje bezbronne, gdy ta technika jest aktywna, pozostawiając ją bardziej podatną póki nie wróci. Przeniesienie umysłu porusza się w prostych kierunkach i zajmuje trochę czasu, aby powrócić do ciała użytkownika, jeśli nie trafi. Z tych powodów, on powinien być stosowany tylko na nieruchomych celów. Podobnie, jeśli wola przeciwnika jest wystarczająco silna, mogą zmusić użytkownika do opuszczenia ciała, jak Sakura Haruno zrobiła z Ino Yamanaką podczas egzaminów na chūnina. Na koniec, należy każdy uraz fizyczny spotka ciało ofiary, podczas gdy umysł jest aktywny, spowodowałoby to ciało użytkownika również otrzymuje te same obrażenia. To może zostać usunięte, jeśli użytkownik anuluje technikę zanim ciało ofiary otrzyma obrażenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki