FANDOM

Shamon
Shamon.png
Nazwa
Japońska 沙門
Rōmaji Shamon
Tytuły Drugi Kazekage
Debiut
Manga Rozdział 648
Anime Odcinek 382
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Data Urodzin 12 Marzec
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Grupa Krwi O
Zawód Kazekage
Przynależność Sunagakure.png Sunagakure
Ranga Ninja Kage
Jutsu
Combined Summoning Technique

Shamon był drugim Kazekage z Sunagakure. Był pierwszym badającym jinchūriki, starając się znacznie zwiększyć moc wioski.

WyglądEdytuj

Shamon był pozornie łysy choć miał brązowe pasmo z tyłu głowy. Jego najbardziej charakterystyczną cechą był zawiły, zielony tatuaż w kształcie smoka. Jego strój składa się z ciemnego kimono blisko w jasnym kolorze skrzydła, na które miał zwykły, długi rękaw haori.

UmiejętnościEdytuj

Choć niewiele wiadomo o jego umiejętnościach, fakt, że został mianowany drugim Kazekage wskazuje, że był niewątpliwie potężnym shinobim. Nawet zanim został Kazekage był prawdopodobnie wystarczająco wykwalifikowany towarzyszem na szycie pięciu Kage. Shamon najwyraźniej był kompetentnym i taktycznym shinobim, gdyż był pierwszym wykonującym badania na jinchūrikich.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.png

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.

Zanim został Kazekage, Shamon towarzyszył Pierwszemu Kazekage do pierwsze w historii szczytu pięciu Kage. Słuchał spotkania, a następnie udał się do innych sojuszniczych osad, a także zarzucił Hashiramie Senju za współpracę z pięcioma ukrytymi wioskami.

FinałEdytuj

Combined Summoning Technique.png

Kage przywołują drużynę 7 i ogoniaste bestie.

Po zapieczętowaniu Kaguyi Ōtsutsuki przez Naruto i Sasuke, on oraz pozostali Kage zostali przywołani z Czystej Krainy przez Hagoromo do pomocy mu i Hokage w przywołaniu drużyny 7, ogoniastych bestii i Madary z wymiaru Kaguyi. Później jego dusza i pozostałych Kage powróciły do czystej krainy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki