FANDOM

Sarada Uchiha
Sarada Uchiha.png
Nazwa
Japońska うちはサラダ
Rōmaji Uchiha Sarada
Debiut
Manga Rozdział 700
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta.png Kobieta
Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Klan Klan Uchiha.png Klan Uchiha
Rejestracja Ninja Student Akademii
Rodzina
Sasuke Uchiha (Ojciec)

Sakura Haruno (Matka)
Itachi Uchiha (Wujek)
Fugaku Uchiha (Dziadek)
Mikoto Uchiha (Babcia)
Kizashi Haruno (Dziadek)
Mebuki Haruno (Babcia)

Sarada Uchiha jest studentem akademii i członkiem klanu Uchiha należący do Konohagakure.

WyglądEdytuj

Sarada jest młodą dziewczyną o jasnej karnacji skóry. Ma do długości ramion czarne włosy, które odziedziczyła po ojcu, jak i jego czarne oczy i nosi parę czerwonych okularów. Jej strój składa się z różowego płaszcza na żółtej kamizelce i pod wysokim kołnierzem białą koszulę z czerwonym krawatem, czarne sandały.

OsobowośćEdytuj

Sarada jest ciekawskim dzieckiem. Pomimo znalezienia denerwującego Boruto, obserwowała go cały dzień. Wydaje się, że odziedziczyła cechy z obu rodziców, jak jej ojciec, ona niechętnie uznaje pewnych ludzi, a jak jej matka, ona patrzy na wierzchrzycieli Boruto i krytykuje.

Mimo, że jest do krytykowania i ppatrzy na Boruto, ona rzeczywiście przyznaje, że oboje mają te same realcje ze swoimi ojcami.

HistoriaEdytuj

=PrzeszłośćEdytuj

Sarada jest córką Sasuke Uchihy i Sakury Haruno, co czyni ją pierwszą Uchiha urodzoną po masakrze Uchihów. Choć podobno ma związek z jej ojcem, obaj nie wydają się być blisko.

FinałEdytuj

Sarada rozmawia z Sakurą.png

Sarada rozmawia z Sakurą.

Po tym jak Boruto poprosił swoich kolegów do dołączenia w jego kawału, żaden z nich nie dołączył do niego, ale Sarada poszła i obserwowała go z daleka, utrzymując się w ukryciu. Później, gdy wróciła do domu, powiedziała matce, Sakurze, że chłopcy są głupi, ale zauważyła, że Boruto i ona sama podobne uczucia wobec swoich ojców.

CiekawostkiEdytuj

  • "Sarada" (サ ラ ダ) to japońska wymowa francuskiego słowa "salade"
  • Sarada jest pierwszym Uchiha urodzonym po masakrze klanu Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki