FANDOM

Ryzyko Techniki Ożywienia
PoprzedniNastępny
Ryzyko Techniki Ożywienia.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 穢土転生のリスク (Edo Tensei no Risuku)
Angielski Tytuł The Reanimation Jutsu's Risk
Polski Tytuł Ryzyko Techniki Ożywienia
Odcinek 333
Manga Rozdział 577, Rozdział 578
Data Emisji 03.10.2013
Postacie
Itachi Uchiha

Sasuke Uchiha
Kabuto Yakushi
Madara Uchiha
Tsunade
A
Gaara
Ōnoki
Mei Terumī
Chōza Akimichi
Dan Katō

Jutsu
Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu (Debiut)

Byakugō no Jutsu (Debiut)
Suiton: Suijinchū (Debiut)

Ryzyko Techniki Ożywienia jest 333 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Kage kontynuowali walkę Madary, że pozornie zyskują przewagę, w międzyczasie gdzie indziej Chōza trzyma uwięzionego Dana w pętli na temat tego, co dokładnie dzieje się na polu bitwy. Słysząc, że prawdziwy Madara został ożywiony oraz krzyknięcie Dana, że sytuacja miała z kolei była tragiczna i zachęcił swoich byłych towarzyszy, żeby skupili wszystkie swoje siły do zatrzymania użytkownika używającego technikę, do którego Akimichi zauważa, że Sojusz Shinobi robi wszystko, co mógł. Widząc jego brata, Sasuke próbuje zatrzymać go, aby mógł z nim porozmawiać, ale starszy Uchiha zdecydował się użyć przywołanie do uniknięcia swojego młodszego brata. Po przybyciu do jaskini, w której znajdował się Kabuto, Itachi sprawia, że jego intencje, aby zatrzymać technikę są jasne. Z kolei bitwa Kage zmienia się na najgorsze, kiedy coraz cyniczny Madara obraca przeciwko nim od przyływów sprawiając, że objawiają się kpiny. Tworząc kilka drewnianych klonów, Madara wysyła każde pięć na każdego Kage, aby dać przewagę nad nimi. Mając przewagę noszolandzko pyta Kage, czy klony powinny użyć Susanoo. Gdzie indzie, w kryjówce Kabuto, Sasuke, który dołączył, postanowił walczyć u boku swego brata, aby uzyskać odpowiedź od niego. Natomiast Kabuto przygotowywał się do zabawy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki