FANDOM

Rinnegan Sasuke
PoprzedniNastępny
Rozdział 674.png
Informacje
Rozdział 674
Tom 70
Postacie
Madara Uchiha

Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Hagoromo Ōtsutsuki
Obito Uchiha
Shukaku
Kakashi Hatake
Sakura Haruno

Jutsu
Senpō: Inton Raiha

Rinbō: Hengoku
Kamui

Rinnegan Sasuke jest 674 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Aby nie być gorszym, Madara kontratakuje w kierunku Naruto i Sasuke wysyłając technikę Senpō: Inton Raiha, którego jednego trafia, a drugi przechwytuje w całości. Madara zdaje sobie sprawę, że mają opracowane mechanizmy odpowiedzialne za jego Rinbō: Hengoku używa technikę i szybko przemieszcza się, aby przeformułować swą strategię. Przejmuje inicjatywę, Sasuke mówi do Naruto, aby użyć siły Hagoromo, jego kolejnej techniki wiążącą z Madarą. Choć nie chętnie przyjmuje rozkazy od rywala i przyjaciela, Naruto przygotowuje się do jednego ataku. Madara rozważa, jak podobni są on i Sasuke, zastanawiając się nad więzami rodzinnym i lamentując, że młodzieniec się nie urodził przed Obito. Tworząc Senpō: Jiton Rasengan za pomocą czakry Shukaku, który także wprowadził dodatkową korzyść w juinjutsu, on i Sasuke, który tworzy czarne Chidori postanawiają rozgryźć technikę wroga. Naruto wzywa młodego człowieka, aby powstrzymał Madarę, lecz on zabiera sharingana z oczodołu Kakashiego i przyczepia do własnego oczodołu. W tym samym czasie, ale w innym wymiarze Obito Uchiha prosi Sakurę, aby zniszczyła rinnegana. Jednakże w tym momencie przybywa Madara dzięki technice Kamui. W świecie rzeczywistym Sasuke Uchiha przecina go na pół, a w innym wymiarze Madara rzuca prętem z czakry w kierunku dziewczyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki