FANDOM

Rinne Sharingan
Rinnegan Dziesięcioogoniastego
Nazwa
Japońska 輪廻写輪眼
Rōmaji Rinne Sharingan
Angielska Saṃsāra Copy Wheel Eye
Polska Kopiujące Wirujące Oko Saṃsāry
Debiut
Manga Rozdział 467
Anime Odcinek 205
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Jutsu
Amenominaka

Mugen Tsukuyomi

Użytkownicy
Kaguya Ōtsutsuki

Madara Uchiha
Dziesięcioogoniasty

Rinne Sharingan (輪 廻 写 輪 眼; Dosłownie oznacza "Samsa Kopiujących Kół Oczu") jest pomysłodawcą Rinnegana i Sharingana. To charakteryzujące się zaszumieniem, jak wzór, który rozprzestrzenia gałkę oczną, o czerwoną twardówką i tęczówką, zawierająca dziewięć Tomoe.

PrzeszłośćEdytuj

Kaguya z aktywowanym Byakuganem i trzecim okiem

Kaguya z jej dziewięcioma Tomoe Rinnegana, jak Dziesięcioogoniasty.

To dōjutsu po raz pierwszy ukazuje Kaguya Ōtsutsuki po spożyciu owocu z Shinju, a później przez Dziesięcioogoniastego, połączonego podmiotu Kaguyi i Shinju. Madara Uchiha, po pobraniu jego zarówno własnego Rinnegana i zbliżającego się księżyca, obudził to dōjutsu identyczny na czole jak Kaguya, pozwalając mu rzucić nieskończone Tsukuyomi. W wyniku działań Czarny Zetsu, ciało Madary następnie służył jako naczynie do odrodzenia Kaguyi, która zachowała Rinne Sharingana w swoim trzecim oku.

UmiejętnościEdytuj

Kaguya może teleportować siebie i innych do serii alternatywnych wymiarów. Rinne Sharingan jest w stanie rzucić nieskończone Tsukuyomi, potężne genjutsu, które Sasuke uważa, że można przeciwdziałać tylko jego Rinneganem. Kaguya w Rinne Sharingan posiada moc i techniki oka Sharingana, jak stwierdził Hagoromo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki