FANDOM

Rinbo: Hengoku
  • Po ustawieniu ostrości na dōjutsu...
  • ... niewidoczne duplikaty zostają uwolnione...
  • ... który atakuje każdego przeciwnika, jak niewidzialna siła.
Nazwa
Japońska 輪墓・辺獄
Rōmaji Rinbo: Hengoku
Angielska Limbo: Border Jail
Polska Okrągły Grób: Granica Aresztu
Debiut
Manga Rozdział 659
Występuje w Manga
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Dōjutsu, Techniki Klonowania, Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Użytkownicy
Madara Uchiha

Rinbo: Hengoku to technika, która jest dostępna w mocy Rinnegana.

UżycieEdytuj

Te projekty użytkowników cienie samych siebie na niewidzialnym świecie znane jako Rinbo, który jest na ogół niemożliwy do wykrycia lub dostrzec wizualnie. Cienie mogą działać niezależnie od użytkownika, atakując i powstrzymując cel lub obronę oryginalnego ciała przed uszkodzeniem. Cień Madary był na tyle silny, aby odeprzeć wszystkie dziewięć ogoniastych bestii w jednej instancji, a gołym okiem, wydawało się, że atakuje niewidzialna siła. Jednak Naruto zyskał umiejętność wyczuwania obecności cieni za pomocą Rikudō Senjutsu, a Sasuke Uchiha był w stanie zobaczyć doskonale cienie dzięki Rinneganowi. Tylko w jednym Rinneganie, Madara może utworzyć tylko jeden cień. Zarówno jego Rinnegana jednak licza rośnie do pięciu.

WadyEdytuj

Chociaż są one niewrażliwe na większość ataków fizycznych, technik, które korzystając z czakry mędrca sześciu ścieżek może zaszkodzić cieniu. Wadą tej techniki jest to, że cienei użytkownika, po upływie określonego czasu, automatycznie powracają do swojego ciała i tymczasowo są nie zdatne do użytku. Cienie mogą być częsciowo zwalczone unieruchomieniu lub zapieczętowaniu ciała w sposób, który nie może się poruszać ataku, albo przypomina do ciała użytkownika. Chociaż tak naprawdę nie pokonują cienia, jest skuteczny w neutralizowaniu bezpośredniego zagrożenia nie stwarza w walce. Jeśli przeciwnik może również użyć techniki fizycznego klonowania i wykrywania cieni, mogą całkowicie odwrócić klony podczas gdy rzeczywisty przeciwnik angażuje użytkownika, znacznie zmniejszając skuteczność tej techniki. Cienie zostały tylko pokazane za pomocą taijutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki