FANDOM

Rikudō Senjutsu
Widok z tyłu pierwszej transformacji Obito w Mędrca
Nazwa
Japońska 六道仙術
Rōmaji Rikudō Senjutsu
Angielska Six Paths Sage Technique
Polska Technika Mędrca Sześciu Ścieżek
Debiut
Manga Rozdział 638
Anime Odcinek 375
Występuje w Manga
Informacje
Klasyfikacja Senjutsu, Umiejętności Ogoniastych Bestii
Klasa Uzupełniająca
Jutsu Macierzyste Sennin Mōdo
Pochodzenie Jutsu
Senpō: Yōton Rasenshuriken

Senpō: Jiton Rasengan
Senpō: Ranton Kōga
Senpō: Inton Raiha
Gudōdama
Bijūdama Rasenshuriken

Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Obito Uchiha
Naruto Uzumaki
Madara Uchiha

Rikudō Senjutsu jest przyznawanym stanem, podobnym do Trybu Mędrca, który drastycznie upoważnia wszystkie umiejętności użytkownika w znacznie większym stopniu, albo przez posiadanie czakry, Dziesięcioogoniastego lub łącząc genjutsu i czakrę wszystkich dzwięciu ogoniastych bestii.

PrzeglądEdytuj

Wersja NarutoTryb Mędrca Sześciu ŚcieżekEdytuj

Transformacja Mędrca Naruto

Naruto wzmocniony płaszczem czakry.

Podczas korzystania z tego przywileju, Naruto nabiera podobny wygląd do swojej czakry Kuramy podwyższonym Trybie Mędrca, natomiast brakuje przebarwienia wokół oczu, jaki ma normalny Tryb Mędrca wiązanie. W tym stanie, Naruto wykorzystuje uwolnienie yang do przygaszenia czakry Maito Gaia po użyciu Hachimon, a także przywrócić oryginalne lewe oko Kakashiego po kradzieży przez Madarę. Warunku fizyczna Naruto wzmocniły się do punktu, w którym był w stanie przytłoczyć Madarze w postaci jego jinchūriki dziesięcioogoniastego, zmuszając go do wchłonięcia całości podmiotowej Shinju.

Naruto może rozrzerzyć możliwości postaci przez dalsze rysowanie czakry dzwięciu ogoniastych bestii, zmuszając go do ujawnienia płaszczu z czakry, który jest znacznie bardziej wydajny niż Kurame w trybie czakry. W tej formie, czakra w jasnym płaszczu z ciemnym kolorze body pod spodem. "Body" obdejmuje jego tłów, sięga w dół ramion, po kostkach i dół nóg, zatrzymując się już nad jego sandałami. Ma lekkie kolorowe koła, gdzie jest jego pieczęć została umieszczona, jak również oznaczenia Magatama wokół jego kołnierza. Płaszcz ma typowe techniki Mędrca Sześciu Ścieżek; Rinnegan powyżej dziewięciu Magatama, na plecach. W tym stanie, Naruto jest w stanie objawić Gudōdama, dzierżąc dwa z nich jako krótkie kije. Jego prędkość ogromnie wzrosła. Podobnie jak w poprzednich transformacji Naruto może stworzyć ramiona czakry. On również zyskuje umiejętność do latania.

Trójgłowy Kyūbi Chakura Mōdo Naruto z sześcioma rękoma

Naruto łączy trzy postacie trybu ogoniastej bestii.

Jego prędkość ogromnie wzrosła do punktu, w którym on może równać teleportacji i złapać jak Sasuke istotę Kaguyę z tropu. Podobnie jak w poprzednich transformacji Naruto może tworzyć potężne ramiona czakry i zyskuje zdolność do lewitacji w powietrzu zwiększając zwrotność w czasie bitwy. Jego wytrzymałość jest większa, w stanie wytrzymać Sasuke używający własne wzmocnione Chidori bez ponoszenia jakichkolwiek skutków przeklwkłych. Naruto może również korzystać z jego trybu ogoniastej bestii przyjmując replikę Kuramy, a nawet zwiększyć jego rozmiar. Jego klony są w stanie zebrać ogromne ilości energii naturalnej i rozproszyć je do niego. Także pokazano możliwość łączenia trzech postaci Kuramy w jeden z trzema głowami i sześcioma ramionami, a ogony przypominają pelerynę.

Rikudō Jūbi KyūinEdytuj

Madara stwierdził, że zarówno on, jak i Obito posiadali tą technikę, gdy stają się jinchūrikim Dziesięcioogoniastego. Obito osiągnął oba formy techniki Mędrca Sześciu Ścieżek; Pierwszy osiągnął w jego pierowotnej formie. Jego ciało stało się łuszczące się, otrzymał symbol Rinnegana, dziewięć Tomoe na plecach, a on posiadł dwie Gudōdama, które zostały dołączone do obu rąk. Po uzyskaniu kontroli nad Shinju, posiadł płaszcz czakry za nim, zyskał małe rogi na głowie z jednej nad jego Sharinganem jest większy niż ten, nad jego Rinneganem i jego Gudōdama wzrosła do dziesięciu. Madara przeszedł również podobne transformacje. Jego skóra stała się szara. Zamiast posiadania ciała jak odzieży, Madara zamiast maskowanego kompletnego stróju składającego się z czakry, wzorkiem sześciu Magatama poniżej szyi i wzór podobny do Hagoromo-tych na plecach. On również zyskał ochraniacz jak klakson, które wyłoniły się z lewej strony czoła, i miał krzywą w górę na jej prawej stronie i jeden róg na jego lewej stronie. Udało mu się stworzyć Gudōdama, z których jedna utworzona drugą połowę shakujō Hagoromo.

Jako jinchūriki z Shinju, zarówno zyskał ogromne zwiększenie ich możliwości fizycznych i byli w stanie całkowicie przytłoczyć ich potężnych przeciwników. Nawet kiedy Obito początkowo nie miał kontroli nad sobą, był w stanie zniszczyć barierę Hokage, jak również bramy Hashirama Senju z łatwością, a także przerastają wszystkie cztery reinkarnacji Hokage. Ta moc wzmacniania znacznie od posiadania pełnej kontroli nad Shinju.

Pomimo zarówno Madara i Obito zyskuje ogromne wzrost mocy, Minato Namikaze zauważył, że moc Madary w tej formie jest większa niż Obito. Z nim, Madara był w stanie walczyć na równi z Guiem w użyciu wszystkich ośmiu bram i przeżyć tego ostatniego ostateczny atak . Jego prędkość również znacznie wzrosła, był w stanie przeciwstawić kombinacji indywidualnie szybkich technik. Regeneracyjne uprawnienia i trwałość Madary są także znacznie większe, bo zdołała przetrwać lewą stronę tułowia jest zdarty lub jest dwudzielna i wkrótce po całkowicie przywrócić siebie. Z jego ogromnych regeneracyjnych uprawnień, Madara twierdził, że osiągnął pełną nieśmiertelność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki