FANDOM

Rikudō — Chibaku Tensei
  • Pieczęć aktywna...
  • ... w wyniku powstaje księżyc.
Nazwa
Japońska 六道 地爆天星
Rōmaji Rikudō — Chibaku Tensei
Angielska Six Paths — Chibaku Tensei
Polska Sześć Ścieżek — Wybuch Ciała Niebieskiego z Ziemi
Debiut
Manga Rozdział 690
Występuje w Manga
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Techniki Współpracy, Fūinjutsu
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Onmyōton Uwolnienie Yin-Yang
Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Hamura Ōtsutsuki (z Hagoromo Ōtsutsuki)
Naruto Uzumaki (z Sasuke Uchihą)
Sasuke Uchiha (z Naruto Uzumakim)

Rikudō Chibaku Tensei jest potężnym fūinjutsu, które łączy czakrę yin i yang sześciu ścieżek.

UżycieEdytuj

Poprzez kontakt fizyczny z celem, przekształca je - w obu przypadkach Kaguya Ōtsutsuki - do rdzenia ciężkości w technice. Podobnie jak w przypadku technik macierzystych, cel jest zamknięty w ziemi i innych zanieczyszczeń, które są mocno ciągnięte do ciała. Powstały meteoryt jest znacznie większy niż standardowy Chibaku Tensei, biorąc na podobną wielkość i wygląd księżyca. Również technika pieczętująca oddala jakiekolwiel dōjutsu, wraz z możliwością kontroli czakry. Jednynym znanym sposobem zerwania zammknięcia jest dla użytkownika Rinnegana przywołuje rdzeń z księżyca.

HistoriaEdytuj

Synowie Kaguyi po raz pierwszy pieczętują ją

Synowie Kaguyi po raz pierwszy pieczętują ją.

Hagoromo i Hamura Ōtsutsuki wykorzystywali stworzenie księżyca i zamknięli ciało dziesięcioogoniastego w jego wnętrzu. Wieki później, po opanowaniu tej techniki do punktu mógł ją wykonać samodzielnie, duch Hagoromo przekazał na moc do tego, aby Naruto i Sasuke, którzy pójdą na wykonywanie tego samego samego wyczynu, zapieczętowanie Kaguyi - i Czarnego Zetsu w ostatniej chwili - wewnątrz nowego księżyca w obrębie własnego wymiaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki