FANDOM

Reto
Wygląd Pierwszego Kazekage.png
Nazwa
Japońska 初代風影
Rōmaji Reto
Tytuły Pierwszy Kazekage
Debiut
Manga Rozdział 648
Anime Odcinek 369
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Zawód Kazekage
Przynależność Sunagakure.png Sunagakure
Ranga Ninja Kage

Retto (初 代 風影, Shodai Kazekage, znaczy dosłownie "Pierwszy lub Założyciel Cień wiatru"), był tym, który założył Sunagakure w Kraju Wiatru, i mówiono, że zebrał wszystkich żyjących shinobi na pustyni pod kontrolą jego przytłaczającej mocy.

WyglądEdytuj

Pierwszy Kazekage.png

Wygląd Retto.

Reto miał kolczaste włosy, które zwykle zawiązywał. Nosił ciemny kolorze strój, który kończył się w maską, którą na ogół używał do nakrywania ust, kiedy uznawał za konieczne. Ponadto nosił poncho jak haori z grubym kołnierzem.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Był bardzo obiektywny w poglądach inwiduwalnych, nie pozwalając osobistym uczuciom zakłócić jakikolwiek umowy mogące podpisać.

Pierwszy umiłował swój kraj i ludzi drogo, na tyle, że udał się na pierwszym w historii szczyt Pięciu Kage wynegocjować korzystne warunki w imieniu swych ludzi żyjących w piasku, takich jak część żyznych ziem sąsiednich kraju Ognia oraz rekompensatę finansową. Pomimo sprzeciwu pozostałych Kage o prośbę 30%, nie chciał się wycofać, a nawet zagroził że nie podpisze umowy, jeśli warunki nie zostaną spełnione.

UmiejętnościEdytuj

Jako Pierwszy Kazekage i założyciel Sunagakure, Pierwszy Kazekage był bez wątpienia niezwykle potężnym shinobi. Jego moc była taka, że udało mu się zjednoczyć wszystkich żyjących na pustyni shinobi pod jego kierownictwem.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.png

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.

Na pierwszym w historii szczytu pięciu Kage, on, w towarzystwie przyszłemu II Kazekage, zauważył nie będzie stanowione po prostu opartych na uczuciach, i że ich umowa została oparta wyłącznie podziału ogoniastych bestii pod kontrolą Hashiramy. W dalszej części spotkania, ujawnił, że Sunagakure ma już jedną ogoniastą bestię i zamiast tego zażądał 30% każdej z ziem narodów jako odszkodowanie. Chociaż niektórzy stwierdzili, że jego żądanie było zbyt wysokie, to pozostał niezachwiane w swoim wniosku. Kiedy groźby wojny wokół stołu zostały rzucone, Hashirama zaczął błagać ich o współpracę, po raz pierwszy pojawił się uroczysty wniosek Hokage.

FinałEdytuj

Combined Summoning Technique.png

Kage przywołują drużynę 7 i ogoniaste bestie.

Po zapieczętowaniu Kaguyi Ōtsutsuki przez Naruto i Sasuke, on oraz pozostali Kage zostali przywołani z Czystej Krainy przez Hagoromo do pomocy mu i Hokage w przywołaniu drużyny 7, ogoniastych bestii i Madary z wymiaru Kaguyi. Później jego dusza i pozostałych Kage powróciły do czystej krainy.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki