FANDOM

Raiton Chakura Mōdo
Raiton no Yoroi.png
Nazwa
Japońska 雷遁の鎧
Rōmaji Raiton Chakura Mōdo
Angielska Lightning Release Armour
Debiut
Manga Rozdział 460
Anime Odcinek 202
Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Przepływ Czakry
Klasa Defensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Raiton.png Uwolnienie Błyskawicy
Pochodzenie Jutsu
Erubō

Girochin Doroppu
Jigokuzuki
Raigā Bomu
Raigyaku Suihei
Raigyaku Suihei Choppu
Raitoningu Sutorēto

Użytkownicy
A

A

Użytkownik owija wokół ciała w warstwie czakrę pioruna, że zamiast stosować w ataku, używa się elektrycznie stymulując układ nerwowy użytkownika. Technika przyszpiesza synaps neuronowy do szybkiej reakcji i naciskanie tężyzny fizycznej do absolutnej granicy, co pozawala na ogromną surowej prędkości.

Ten pancerz, w połączeniu z taijutsu, pozwala Trzeciemu Raikage wykorzystać nintaijutsu. Podczas korzystania z pancerza na pełnej mocy to powoduje, że końcówki włosów unoszą się w górę, a jego refleks jest uważany za porównywalny z Żółtym Błyskiem Konohy, przez co trudniej Sharinganowi za nim nadążyć. To dalej uwolnienie błyskawicy Shunshin no Jutsu i używając go może nawet uniknąć Amaterasu i atak Jūgo. Tylko Hiraishin no Jutsu Minato Namikaze, a Naruto będący w trybie czakry lisa zdołali uniknąć ciosu maksymalnej siły zbroi.

Zbroja zwiększa obronę użytkownika, drastycznie zmniejszając, jeśli nie całkowicie negując, obrażenia od ataków nadchodzących, jak spostrzegał, gdy wychylony atak z Kusanagi no Tsurugi: Chidorigatana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki