FANDOM

Raikiri
Raikiri
Nazwa
Japońska 雷切
Rōmaji Raikiri
Angielska Lightning Cutter
Polska Cięcie Błyskawicy
Debiut
Manga Rozdział 30
Anime Odcinek 17
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Ranga S
Zasięg Krótki
Typ Raiton Uwolnienie Błyskawicy
Ręczne Pieczęcie Wół → Królik → Małpa
Jutsu Macierzyste Chidori
Pochodzenie Jutsu
Raiden

Kamui Raikiri

Użytkownicy
Kakashi Hatake

Hiruko

Raikiri jest wzmocnione i skoncentrowaną Chidori z tym samym skutkiem i wad. Według Maito Gaia, zyskał swoją nazwę po Kakashim podzielić piorun z nim. Ponieważ Chidori jest już potężny na własną rękę, Raikiri wymaga lepszej kontroli czakry, którą jest przykładem w swoim wyglądzie. Chidori wygląda jak po prostu masa białej czakry elektrycznej w dłoni użytkownika, a Raikiri jest bardzo skupiony (i niebieski anime). W części I, Kakashi jest ograniczony do używania go cztery razy w tygodniu w ciągu jednego dnia, ale w części II, może użyć go co najmniej szęść razy w ciągu jednego dnia.

Kakashi wykazały różne sposoby tworzenia i używania Raikiri. W I części, podczas konfrontacji z Orochimaru, tworzy go bez używania ręcznych pieczęci. W części II, jest on w stanie stworzyć Raikiri w obu dłoniach, aby przeciwdziałać technice Kakuzu Raiton: Gian.

Później Kakashi wykazuje umiejętność nasycenia broń, takie jak kunai, z jego Raikiri, udziela technice możliwość dalekiego zasięgu. W tym przypadku, kunai był zdolny do przebijania przez kilku, dużych kamieni, bez pędu lub zmianę trajektorii.

W Naruto Shippūden 3: Spadkobiercy Woli Ognia, kiedy ta technika została skopiowana przez Hiruko, użył energii elektrycznej do przecięcia okolicy, zwiększając zakres uszkodzeń, co pozwala mu na atak klonów Naruto w odległości średniej klasy.

Wpływ Sześciu ŚcieżekEdytuj

Raikiri Kakashiego po dodaniu mocy Sześciu Ścieżek

Raikiri Kakashiego po dodaniu mocy Sześciu Ścieżek.

Po zyskaniu zarówno Sharingana Obito i niektóre z jego mocy Sześciu Ścieżek, Kakashi był w stanie wzmocnić Raikiri. Wykorzystując swoją moc, w zgodzie z Kamui, Kakashi zdołał skutecznie zaszkodzić Kaguyi prawie ropoławiając jej prawą rękę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki