FANDOM

Pytanie Itachiego
PoprzedniNastępny
Rozdział 549.png
Informacje
Rozdział 549
Tom 58
Anime Odcinek 298
Postacie
Nagato

Naruto Uzumaki
Killer B
Itachi Uchiha
Sasuke Uchiha
Kabuto Yakushi
Kruk Itachiego

Jutsu
Katon: Hōsenka Tsumabeni (Debiut)

Kuchiyose no Jutsu
Banshō Ten'in
Katon: Gōkakyū no Jutsu

Narzędzia
Samehada

Pytanie Itachiego jest 549 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Nagato mówi Naruto, jako wyraz jego twarzy zmienił się od czasu ich ostatniego spotkania. Naruto mówi, że był w stanie pokonać nienawiść ze względu na rodziców, B i nauk Nagato. Itachi mówi Naruto, że chce zadać mu pytanie, a Naruto mówi tak samo. Tymczasem Kabuto jest zadowolony, że znalazł Ośmioogoniastego i Dziesięcioogoniastego, a potem zastanawia się jaka będzie reakcja pod maską Tobiego. Kabuto rokazuje im zaatakować. Itachi atakuje za pomocą Katon: Gōkakyū no Jutsu, B przecina go na pół z jego Samehadą. Itachi zaczyna walczyć z Naruto i B. Podczas walki Uchiha pyta Naruto o Sasuke. Uzumaki odpowiada mu o pragnieniu Sasuke polegające na zniszczeniu Konoh, i że Tobi powiedział mu o tajnej misji Itachiego. Itachi prosi Naruto, aby zachował to w tajemnicy, gdyż chciał zachować reputację klanu Uchiha. Nagato ciągnie Naruto i kamień z pobliskiego jeziora w czołowym zderzeniu, ale Naruto unika go. Nagato przywołuje dwójkę stworów. Uzumaki atakuje psa, ale on mnoży się. Itachi i B walczą ze sobą. Uchiha skacze na ptaka Nagato i aktywuje jego Mangekyō Sharingan. Wówczas z ust Naruto wychodzi kruk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki