FANDOM

Przegrywający odpada! Walka do nagłej śmierci!
PoprzedniNastępny
Przegrywający odpada! Walka do nagłej śmierci!.JPG
Informacje
Opening Haruka Kanata
Ending Harmonia
Japoński Tytuł 合格者二分の一!?イキナリ試合だってばよ!! (Goukakusha Nibun no Ichi!? Ikinari Shiai datte ba yo!!)
Angielski Tytuł Those Who Pass Cut Down to Half!? It's an Unexpected Fight!!
Polski Tytuł Przegrywający odpada! Walka do nagłej śmierci!
Odcinek 38
Manga Rozdział 65, Rozdział 66
Data Emisji 11.06.2003
Postacie
Sasuke Uchiha

Yoroi Akadō
Sakura Haruno
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Hayate Gekkō
Kabuto Yakushi

Jutsu
Ten no Juin

Przegrywający odpada! Walka do nagłej śmierci! jest 38 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Hayate informuje, że duża liczba geninów przeszła do drugiego etapu egzaminu i zanim będą mogli przystąpić do końcowego etapu, muszą odbyć się elimacje polegające na walkę jeden na jednego i wygrany ma prawo do trzeciego etapu. Kabuto Yakushi od razu rezygnuje, mówiąc, że w poprzednim etapie otrzymał obrażenia; jednak tak naprawdę martwi się, że "stary kabuto może wyjść". Sasuke nadal doświadcza bólu przeklętej pieczęci, więc Sakura próbuje przekonać Uchihę do rezygnacji. Jednakże chłopak odmawia i mówi, że choć w rzeczywistości nie dba o zostanie chūninem, musi zobaczyć, jak on poradzi sobie z silniejszymi przeciwnikami, aby mógł pomścić swoją rodzinę. Już na początku zostają wytypowani do walki Sasuke Uchiha kontra Yoroi Akadō. Gdy wszyscy opuszczają arenę, Kakashi podchodzi do Sasuke i ostrzega go o użyciu swojego Sharingana, ujawniając, że wie o przeklętej pieczęci. Mówi, że jeśli Sasuke straci kontrolę to Hatake przerwie pojedynek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki