FANDOM

Przechwycić Dziewięcioogoniastego

PoprzedniNastępny

Przechwycić Dziewięcioogoniastego
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 九尾強奪指令 (kyuubi goudatsu shirei)
Angielski Tytuł The Directive to Take the Nine-Tails!
Polski Tytuł Przechwycić Dziewięcioogoniastego
Odcinek 376
Data Emisji 11.09.2014
Postacie
Naruto Uzumaki

Mecha-Naruto
Orochimaru
Kabuto Yakushi
Kisame Hoshigaki
Pain
Itachi Uchiha
Sasuke Uchiha
Tsunade
Kakashi Hatake
Yamato
Kiba Inuzuka
Akamaru
Ino Yamanaka
Shikamaru Nara
Chōji Akimichi
Sai
Neji Hyūga
Rock Lee
Shino Aburame

Jutsu
Chibitama Rasengan

Naruto Bīmu

Przechwycić Dziewięcioogoniastego jest 376 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna się od Orochimaru przynoszącego życie w nowy eksperymentz błyskawicami. Jednakże, plan Orochimaru obraca jako eksperyment atakuje go i zniszczył budynek, zmuszając Orochimaru i Kabuto do ewakuacji. Następnego dnia, członkowie Akatsuki: Itachi i Kisame znajdując złamany eksperyment w zniszczonym budynku i przywracają mu przywódcy Painowi. W tajnej kryjówce Akatsuki, Pain używa Króla Piekieł, aby naprawić ten eksperyment, a także dodaje nowe funkcje. Następnie lider Akatsuki instruuje Itachiemu schwytać lisiego demona z nowo remontowanym eksperymentem, teraz przez płaszcz z kapturem, łaczy go z misją. Itachi szybko przebywa blisko Konohy i nakazuje eksperymentowi uchwycić Naruto. Eksperyment rozpoczyna poszukiwania Naruto atakując kilku mieszkańców i w procesie pokonał drużynę Gaia. Sam Naruto pokazuje się zatrzymując eksperyment, aby mógł wrócić do treningu. Naruto atakuje eksperyment z jego techniką Kage Bunshin no Jutsu, ale eksperyment z łatwością odpiera atak. Naruto udaje się wyglądować, ale wypływa czakra lisiego demona, którego wssysa eksperyment, który okazuje się być mechaniczną repliką Naruto. Mecha-Naruto zaczyna pobierać dalej czakrę demona, powodujęc, że Naruto traci siły. Kakashi i Yamata przybywają, Hatake uderza Mecha-Naruto swoimi Raikiri, dając możliwość Yamato zabrania Naruto. Trójka udaje się uciec z wykorzystaniem tajnego tunelu i Mecha-Naruto zaczyna dalej niszczyć wioskę. W biurze Hokage, Tsunade obmyśla plan, aby zwabić Mecha-Naruto, z dala od osady; Naruto w środku jedzie w lektyce, a Chōji, Kina, Neji i Shikamaru działają jako nośniki i Kakashi jako kopia zapasowa. Plan kładzie się na działaniu i Mecha-Naruto zaczyna iść za nimi. Shino, nie chcąc pozostać w tyle, tak jak ostatnio, przybywa, aby odciągnąć Mecha-Naruto, lecz zostaje pokonany. Grupa postanawia uciec do lasu, Shikamaru zamienia się miejscami z Kakashim, tak, że on może spróbować pokonać robota. Jednak Shikamaru zostaje pokonany, bo uderzył w ziemię przez robota. Odcinek kończy się, gdy Tsunade mówi Shizune o zwrócenie sie pomocy do Sunagakure.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki