FANDOM

Połączeni
PoprzedniNastępny
Naruto przesyła czakrę Kuramy Hinacie.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł The Connected Ones
Angielski Tytuł 繋がれるもの (Tsunagareru Mono)
Polski Tytuł Połączeni
Odcinek 364
Manga Rozdział 613, Rozdział 614, Rozdział 615
Data Emisji 05.06.2014
Postacie
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Madara Uchiha
Shinju
Obito Uchiha
Kakashi Hatake
Hinata Hyūga
Neji Hyūga
Darui
Rock Lee
Ao
Shikaku Nara
Inoichi Yamanaka
Sakura Haruno
Akamaru
Kiba Inuzuka
Kitsuchi
Shikamaru Nara
Ino Yamanaka
Chōji Akimichi
Hiashi Hyūga
Kurama
Karui
Omoi
Minato Namikaze
Kushina Uzumaki
Killer B
Sai
Jutsu
Wind Release: Repeated Rasenshuriken
Doton: Sando no Jutsu
Bijūdama
Mokuton: Sashiki no Jutsu

Połączeni jest 364 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Podobnie jak sojusz shinobi atakują dwóch Uchihów, tak w tym momencie dziesięcioogoniasty odpycha wszelkie ataki. Madara stwierdza, że ich strategia polega na wyleminowaniu mózgów, która jest podstawą wroga i korzysta z pomocą Bijūdama do zniszczenia przypadkowych celów. Shikaku próbuje przekazać kolejny plan Kakashiemu, żeby zatrzymali dziesięcioogoniastego. Jednak Ao wykrywa, że Bijūdama leci w kierunku centrali, pozostawiając Shikaku i Inoichiego do ostatniego obowiązku, jak również mówią ostateczne pożegnania do Shikamaru i Ino. Po znieszczeniu centrali, Madara mówi, że dziesięcioogoniasty staje się coraz trudniejszy do opanowania. Stając się jinchūrikim pozwoli na większa kontrolę nad bestią, ale tylko żywy może tego dokonać, a nie wskrzeszone ciało. Tylko Obito może wykonać tą technikę, żeby ożywić Madarę i pozwala Obito wykonać kolejny ruch. Uchiha chce zdemoralizować Naruto, Obito zrzuca Mokuton: Sashiki no Jutsu na Sojusz shinobi, zadając im wiele strat. Neji, Hinata i Hiashi próbują ochronić Naruto przed atakami dziesięcioogoniastego, ale skoncentrowany atak na chłopaka przyczynił się, że Neji zasłonił własnym ciałem. W końcu Neji ulega ranom i rozumie z jakiego powodu jego ojciec oddał swe życie. W tym czasie Obito próbuje przekonać Naruto, że śmierć Nejiego, jak i śmierć jego towarzyszy oraz jego słowa i ideały były bez znaczenia, ale Hinata uderza Naruto powracając go do rzeczywistości. Kurama popiera przemówienie Hinaty, stwierdzając, że ofiara Nejiego była dokładnie taka samo jako Minato i Kushiny, aby ochronić Uzumakiego. W końcu Uzumaki wchodzi w tryb ogoniastej bestii, trzymacjąc Hinatę za rękę, przesyła trochę czakry Kuramy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki