FANDOM

Odpowiedź Sasuke
PoprzedniNastępny
Odpowiedź Sasuke.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł サスケの答え (sasuke no kotae)
Angielski Tytuł Sasuke's Answer
Polski Tytuł Odpowiedź Sasuke
Odcinek 370
Manga Rozdział 626, Rozdział 627
Data Emisji 31.07.2014
Postacie
Sasuke Uchiha
Kurama
Madara Uchiha
Hashirama Senju
Hiruzen Sarutobi
Orochimaru
Kagami Uchiha
Tobirama Senju
Itachi Uchiha
Minato Namikaze
Karin
Suigetsu Hōzuki
Jūgo
Jutsu
Chōjō Kebutsu
Moku Bunshin no Jutsu

Odpowiedź Sasuke jest 370 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Madara osłonił Kuramę swoim Susanoo, zostala rozbita przez Chōjō Kebutsu, on i Hashiramie udało się zmnierzyć ze sobą bezpośrednio. Gdy Hashirama upadł, Madara zauważył, że w przeciwieństwie do wszystkich innych czasach, był jednym odstawionym. Hashirama próbował powiedzieć powód do swojego dawnego towarzysza i Madara ciągle wyśmiewał marzenie, które kiedyś było ich wspólnym, Hashirama przebija Uchihę od tyłu. Z mieczem ujawniając, że to był tylko Moku Bunshin no Jutsu. Deklaruje, że będzie chronić swoją wioskę wierząc, że jest to najlepszy sposób, aby ochronić shinobi, i że każdy, który spróbuje zniszczyć osadę nie otrzyma od niego przebaczenia. Gdy Madara upadł, Hashirama podjął decyzję, że będzie ochraniać teraźniejszość. Uchiha oświadzył, że to sprowadzi na osadę ciemność. W aktualnych czasach, Hashirama mówi do obecnych, że nie wie jakim cudowem Madara przeżył, bo był pewien, że go zabił. Hashirama wyjaśnia, że ludzie, którzy byli shinobim wytrwają w osięgnieciu swych celów, ale w zależności od tego, co wybrał jako swe cele, może to zmienić, kim są: Madara, a on sam się zmienił. Gdy Pierwszy Hokage kończył swoją historię, Sasuke powtórzył jak ironicznie było, że jego brat Itachi, który należał do klanu Uchiha odziedziczył jego wolę, tak mocno. Jednak Tobirama zauważa, że było kilku członków klanu Uchiha, w historii którzy przekroczyli swe uprawienia klanu i umieścił na pierwszym miejscu dobro wioski. Jedną z takich osób, która tak uważała był Kagami Uchiha. Zwracając uwagę, że nie podobał mu się klan Uchiha, ale w charakterze Drugiego Hokage, musiał znaleźć sposób, aby pośredniczyć między klanami i dobrobytem osady - jak zauważył jego brat nierozsądnie myślał o rozwijaniu z utworzeniem systemu wioski. Z kolei, jak Trzeci i Czwarty, zuważyli, że upadło to co realizował poprzednik, a ludzie mieli wiele oczekiwań. Po wysłuchaniu wszystkich, co potrzebne od Hokage, Sasuke dochodzi do wniosku, że osada i ludzie oraz Itachi poświęcili swoje życie, aby ochronić ich pamięć postanowił udać się na pole bitwy. Hashirama wskazuje brata, aby przygotował się do podróży, jednakże on powiadamia, że nie ma nad sobą kontroli. Wówczas Senju pyta się Orochimaru co postanowił, lecz sannin postanowił pomóc Sasuke. Gdy opuszczali sanktuarium Naka, Suigetsu, który stwierdził, że ma za towarzystwo czterech zombie i trzech potworów, postanowił uciec. Nagle zaatakowała go Karin. Dziewczyna krzyczała, że nigdy nie wybaczy Sasuke za to co zrobił, lecz chłopak wybacza. Karin, która nie mogła mu się oprzeć, szybko powiadamia Orochimaru, że Uchiha próbował ją przebić nożem z błyskawicy, a on dodaje, że z nim tak samo było. Hokage przygotowują się do podróży na pole bitwy, ale wcześniej Hashirama jest podniecony widokiem osady. Każdy z Hokage kieruje się na swoje podobizne, a Minato cieszy się, że wkrótce spotka syna, a także nadrobi długi czas nieobecności, Hiruzen zauważa, że długi czas nie brał udziału w wojnie, Tobirama deklaruje, że tym razem zabije Madarę, a Hashirama mówi, że cieszy się, iż nie długo ujrzy dawnego przyjaciela.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Sasuke podejmuje ostateczną decyzję.
  • Itachi Uchiha, Kagami Uchiha i kilku innych członków klanu Uchiha uważali, że dobro wioski jest ważniejsze niż klan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki