FANDOM

Oczy widzące ciemność
PoprzedniNastępny
Oczy widzące ciemność
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 闇を見る眼 (Yami o Miru Me)
Angielski Tytuł Eyes That See Darkness
Polski Tytuł Oczy widzące ciemność
Odcinek 331
Manga Rozdział 574, Rozdział 575
Data Emisji 19.09.2013
Postacie
Jūgo

Sasuke Uchiha
Karin
Suigetsu Hōzuki
Konohamaru Sarutobi
Udon
Moegi
Watase
Itachi Uchiha
Biały Zetsu

Jutsu
Enton: Yasaka no Magatama (Debiut)

Drowning Water Blob Technique (Debiut)
Susanoo: Hozan (Debiut)

Oczy widzące ciemność jest 331 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Po ucieczace z cmentarza gór, Sasuke wędruje przez małe miasteczko, aby dowiedzieć się, że jest opuszczone. Tymczasem w Konohagakure, Konohamaru i jego kompani spacerują przez osadę, aby zwrócić uwagę na wroga, gdy usłyszeli gniewny głos więźnia z Wydziału Wywiadowczego Konohagakure. Okazuje się, że to Karin udająca niestabilną psychikę, aby zmniejszyć uwagę strażników i zaczyna planować ucieczkę. Jednocześnie, Jūgo i Suigetsu kontynuują poszukiwania Sasuke, przebywając z kryjówki Orochimaru. Podczas marszu Jūgo pyta się Suigetsu o zamiarze przystąpienia do drużyny, gdy nagle Jūgo wpada w szał i atakuje go. Po odbudowie Suigetsu, Jūgo opanowuje się. Po tym odkrywają sekretne pomieszczenie ujawnione przez szał Jūgo i znajdują zwój zawierający ważne informacje. Sasuke ma doczynienia z grupą Białych Zetsu. Chłopak aktywuje swoje Susanoo i spala ich. Z pokonany klonów, on bierze jednego i przesłuchuje go za pomocą genjutsu, dzięki której klon ujawnia informacje na temat wojny. Gdzie indziej, Itachi jest w ruchu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki