FANDOM

Obserwuję cię
PoprzedniNastępny
Rozdział 653
Informacje
Rozdział 653
Tom 68
Anime Odcinek 385, Odcinek 386
Postacie
Obito Uchiha

Rin Nohara
Naruto Uzumaki

Obserwuję cię jest 653 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Gdy Naruto potwierdza istnienie Obito, Uchiha stwierdza, że nie ma już znaczenia, jak stanie się "drugim mędrcem sześciu ścieżek". Nieprzyjaźnie temu, Naruto mówi, że obie były podobnie w wielu aspektach w tym ich wychowanie cele i przekonania. Następnie Naruto mówi Obito, że nikt nie uzna go za sen, który okradnie ich wolności. Natomiast Obito odpowiada, że oboje rzeczywiście byli bardzo pdoobni i to było powodem, że chciał, aby Naruto myślał, iż świat jest beznadziejny. Obito wyjaśnia, że widzi swoją starą wersję w Uzumakim i chciał porzucić swoje ideały, zanim mu przyniesie nieszczęście. Napominając Obito, że ucieka od życia, młody Uchiha, jednak trzyma się tego, że on w rzeczywistości robi to, co powinien zrobić Hokage przynosząc pokój na świecie; zważając, że po prostu szukał skrótu do snu bycia Hokage, który był osobą, mająca iść przed siebie i uczynić sposobem łatwniejsze podążanie. Obito odzwierciedla bardziej na jego przeszłości i Rin, a Naruto mówi, że Obito wciąż ma wzięzi z przyjaciółmi, jak widać, gdy dziesięcioogoniasty próbował przejąć kontrolę nad swoim ciałem i jak on utrzymywał kontrolę nad jego świadomością, pamiętając jego drużynę. Naruto pyta Obito o akceptację siebie jako shinobi Konohy, odpokutuje swoje błędy i dojdzie do boku, a następnie sojusz shinobi wyciąga rękę ku Obito.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki