Fandom

Senpuu Wiki

Obito Uchiha (rozdział)

523strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Obito Uchiha
PoprzedniNastępny
Rozdział 599.png
Informacje
Rozdział 599
Tom 63
Anime Odcinek 343
Postacie
Obito Uchiha

Kakashi Hatake
Rin Nohara
Maito Gai
Ebisu
Genma Shiranui

Obito Uchiha jest 599 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Po spóźnieniu się na wstęp egzaminu do Akademii, Obito jest oszołomiony widokiem ogromnego tłumu młodych shinobi. Przez chwilę patrzy z Kakashim. Rin podaje młodemu shinobi papiery. Podczas egzaminu na chūnina, po późnym przybyciu na drugi etap egzaminu, który miał się odbyć w Lesie Śmierci, Obito wraz z pozostałymi towarzyszami walczyli przeciwko Gaiowi, Genmie i Ebisu. Chcąc zaimponować Rin, Obito przeniósł się na pierwszy plan i przygotowuje się do ataku za pomocą techniki z rodzaju ognia, ale został powstrzymany przez słodkiego cukierka, który otrzymał od starszej pani za pomoc. Maito Gai wykorzystał to i pokonał młodego Uchihę. Po otrzymaniu pomocy medycznej od Rin, Obito wykazał dumę bycia członkiem klanu Uchiha i wyraża pragnienie zostania Hokage. Molozolnie trenuje przed trzecim etapem egzaminu na chūnina. Później młody Uchiha staje do walki z Gaiem, ale szybko zostaje pokonany. Rin okrzykuje Kakashiego, gdy pokonuje Gaia. Obito poczuł zazdrość i zrezygnował ze swoich uczuć względem młodej kunoichi. Po egzaminie, chłopak postanawia wyznać swoje uczucia do kunoichi. W chwili obecnej, jego maska spada na ziemię. Kakashi i Gai są wstrząśnięci faktem, że Tobi to ich dawny towarzysz — Obito Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki