FANDOM

Obiekt testowy Orochimaru
PoprzedniNastępny
Obiekt testowy Orochimaru.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł 大蛇丸の実験体 (Orochimaru no jikken-tai)
Angielski Tytuł Orochimaru's Test Subject
Polski Tytuł Obiekt testowy Orochimaru
Odcinek 353
Data Emisji 06.03.2014
Postacie
Kakashi Hatake

Gotta
Kinoe
Yukimi
Orochimaru

Jutsu
Ibushimi no Jutsu (Debiut)

Obiekt testowy Orochimaru jest 353 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Kakashi odkrywa kryjówkę klanu Iburi, którzy niemal natychmiast atakują traktując go wrogiem Orochimaru. Gotta używając techniki Ibushimi no Jutsu wchodzi do ciała Hatake próbując go zabić, lecz Kinoe kładzie temu kres, i wiąże Kakashiego swoim Mokuton twierdząc, że uzyska informacje siłą utrzymując go przy życiu. Porzucili przesłuchanie, Kinoe powiadamia Kakashiego, iż był tam, aby dostać się do Orochimaru. Yukimi szybko wraca i niesie Kinoe oraz Kakashiego przez tajne przejście, które prowadzi na zewnątrz. Zostawiając Hatake, połowa Yukimi mówi Kinoe, jak marzyła o wyjściu na zewnątrz, z którego pochodziły przepiękne dźwięki. Potem weszła w ciało chłopaka, po włączeniu się obaj udają się do pobliskiego miasta, aby pobawić się. Tymczasem Kakashi ma do czynienia z rozwścieczonym Gottą, który zażądał podania miejsca pobytu Yukimi. Ich walka nie trwała długo, ponieważ wznoszący się wiatr powoduje wyniszczenie niestabilne ciało. Zaczyna powoli odchodzi, ale przedtem podał informacje chłopcu. Młody ANBU poszukiwał dwójki duetu. Gdy ich odnalazł podał powód, ale Kinoe odmawia poświęcenia Yukimi i postanowił z nią uciec zamiast powrócić do jaskiń. Ostatecznie ciężko ranny Orochimaru przybywa do kryjówki klanu Iburi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki