FANDOM

Obecne marzenie
PoprzedniNastępny
Rozdział 675.png
Informacje
Rozdział 675
Tom 70
Postacie
Sakura Haruno

Sasuke Uchiha
Kakashi Hatake
Obito Uchiha
Madara Uchiha
Rin Nohara
Hagoromo Ōtsutsuki

Jutsu
Chidori

Puppet-Master Seal

Obecne marzenie jest 675 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Reakcją na atak Madary, Obito transportuje Sakurę do rzeczywistości dla bezpieczeństwa. Dziewczyna informuje przyjaciół o Obito i Madarze, a Kakashi mówi, że Uchiha w ułamek sekundy skradł mu sharingana. Tymczasem Naruto Uzumaki przywiązań cień Madary i został swojego klon, aby pilnował. W innym wymiarze Madara Uchiha swoją dłoń w klatce piersiowej Obito, żeby odnaleźć Pieczęć Mistrza Marionetek, ale na sercu została usunięta. Zaskoczył Obito mówiąc, że był mózgiem schwytania Rin Nohary przez shinobi z krwawej mgły, a potem sprawił, że dziewczyna stała się jinchūrikim, z którego na Konohę miał być uwolniony demon, ale Kakashi Hatake przebijąc swoim Chidori złamał pieczęć. Śmierć dziewczyny sprawiło, że Obito Uchiha z opiekuńczego i współczującego stał się osobą pełen nienawiści. Madara przygotowuje się do odebrania rinnegana. Sakura Haruno powraca do rzeczywistości i tłumaczy nadchodzące zagrożenie, a potem patrzy jak Uzumaki z wykorzystaniem energii Hagoromo daje normalnego oko Kakashiemu. Gdy pomiędzy drużyną dochodzi do nostalgicznej kłótni, Hatake pamięta ich cele i Naruto Uzumaki oraz Sakura Haruno osiągnęli to o czym marzyli, a potem spytał Sasuke jaki ma cel. Uchiha, jednak waha się odpowiedzieć na pytanie. W tym momencie Kakashi Hatake wyczuwa powrót Madary razem z Obito. Z tym Hatake przypomina swoim podopiecznym o ich wspólnej pierwszej lekcji i pracy zespołowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki