FANDOM

Nie widziałaś czegoś takiego
PoprzedniNastępny
Rozdział 682.png
Informacje
Rozdział 682
Tom 71
Postacie
Sasuke Uchiha

Naruto Uzumaki
Czarny Zetsu
Kakashi Hatake
Sakura Haruno
Kaguya Ōtsutsuki

Jutsu
Oiroke Gyaku Hāremu no Jutsu
Rasengan
Amaterasu
Enton: Kagutsuchi

Nie widziałaś czegoś takiego jest 682 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Wolni od Kaguyi i Czarnego Zetsu, Naruto mówi Sasuke, że planuje wykorzystać specjalną technikę, którą trenował w tajemnicy, bardziej niż Rasengan, a może zdoła odwrócić jej uwagę, że zdołają ją zapieczętować. Tymczasem, klon Naruto, Kakashi i Sakura rozważają mechanizm władzy Kaguyi do przekształcania krajobrazu, a Naruto używa swoje nowej mocy do ożywienia Obito. Realizując plan, Sasuke używa Amaterasu i ogarnia Kaguyę. Naruto skacze przed nią, używa nowej techniki, która szokuje każdego. Ale, ku zdumieniu udaje mu się uderzyć w Kaguyę, gdy Sasuke zdołał być blisko kobiety i obaj chcieli ją zapieczętować, Kaguya sprawiła, że zostali zamrożeni . Kaguya ucieka i przygotowuje się do użycia Czarnego Zetsu, żeby znowu odebrać czakrę Sasuke i Naruto. Zaś, Kakashi przypuszcza, że moc Kaguyi polega na manipulowaniu krajobrazem działa w ten sam sposób co genjutsu, oprócz tego jest rzeczywistością. Gdy Sasuke używa Enton: Kagutsuchi do uwolnienia siebie i Naruto z lodu, Czarny Zetsu zaleca, żeby walczyła z nimi oddzielnie. Za jego radą, Kaguya chwyta Sasuke i rzuca go do pustynnego wymiaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki